Camareiros e áreas 2020

BENVIDOS AOS FOROS DE ALMANCAX. PODES ATOPAR TODA A INFORMACIÓN QUE BUSCAS SOBRE ALEMAÑA E A LINGUA ALEMÁ NOS NOSOS FOROS.
    Empregada
    Participante

    Hola amigos,
    Quería escribir baixo este título con amigos que están esperando e recibindo visados ​​para 2020.
    Soliciteime co meu fillo o 17 de setembro. Consideraron que o salario da miña muller era insuficiente e rexeitáronme a min e ao meu fillo. A miña muller é cidadá turca e ten un permiso de residencia indefinido. Recorremos a través dun avogado mellorando as nosas condicións e estamos á espera. Esperemos que resulte positivamente.
    Deséxolles paciencia a todos os que están esperando.

    financiamento leowo
    Participante

    Ola primeiro,
    Kulaktan dolma gereksiz ve abartılı o kadar sözler dolanıyor ki ortalıkta…
    Comprenderá o que quero dicir cando se lle pregunte na solicitude de visado.
    Hai unha diferenza de idade de 14 anos entre min e a miña muller. A idade só é un indicador de números e deime conta diso cando coñecín á miña muller. Ata ese momento das nosas vidas, decatámonos de que só nos buscabamos e casamos 6 meses despois de coñecernos.
    A xente do consulado cuestiona a diferenza de idade para comprender se o matrimonio entre vostede é o matrimonio real. Como mencionei antes, o consulado non examina a diferenza de idade, senón a intención detrás da diferenza de idade. Despois de expresarse correctamente A diferenza de idade entre vostede non lle importa a ninguén.
    Se confías na túa relación co teu cónxuxe, non hai ningunha razón para ter medo.

    Ay90
    Participante

    Ola primeiro,
    Kulaktan dolma gereksiz ve abartılı o kadar sözler dolanıyor ki ortalıkta…
    Comprenderá o que quero dicir cando se lle pregunte na solicitude de visado.
    Hai unha diferenza de idade de 14 anos entre min e a miña muller. A idade só é un indicador de números e deime conta diso cando coñecín á miña muller. Ata ese momento das nosas vidas, decatámonos de que só nos buscabamos e casamos 6 meses despois de coñecernos.
    A xente do consulado cuestiona a diferenza de idade para comprender se o matrimonio entre vostede é o matrimonio real. Como mencionei antes, o consulado non examina a diferenza de idade, senón a intención detrás da diferenza de idade. Despois de expresarse correctamente A diferenza de idade entre vostede non lle importa a ninguén.
    Se confías na túa relación co teu cónxuxe, non hai ningunha razón para ter medo.

    gerçekten iyiki bu siteyi görmüşüm iyiki sizi takip etmişim gerçekten benim gibi insanları gördükçe cok daha huzurlu oluyorum cok daha emin adımlar sağlam adımlar attığımın farkına varıyorum gerçekten keşke daha önce tanımak kaynaşmak bazı konularda Bilgi edinmek gibi bir fırsatımız olsaydı çünkü çevremizde bizim gibi cok az insan var be hep eksil bazı durumlar kalıuor kendini anlatmak gibi seni anlayacak kimsenin olmaması gibi şimdi cok daha iyim gerçekten çok teşekkürler buradayım ve bütün süreçleri takip edip ve kendi sürecim başladığında hepsini paylaşacağım burada inşallah sizde vizenizi alır eşinize kavuşursunuz 🙏🙏 ya:)

    financiamento leowo
    Participante

      : política:

    Cns24
    Participante

    Herkese merhaba bugün 83.günüm ve  yabancılar şubesinden eşimi aramışlar kağıtlarım gitmiş pazartesi günü arayıp randevu alıp istenen evrakları götürecek. halayy:)  Bundan sonraki süreç nasıl oluyor bilgisi olan var mi?

    muratnadj para
    Participante

    Leva case 3 semanas, en que cidade vive o teu cónxuxe? O mesmo día que ti e eu somos o meu 85o día.

    Cns24
    Participante

    Leva case 3 semanas, en que cidade vive o teu cónxuxe? O mesmo día que ti e eu somos o meu 85o día.

    A miña muller vive en frankfut gißende. ¿Hai algunha mellora na túa situación?

    muratnadj para
    Participante

    O día 44, a miña muller foi e preguntou se os meus documentos procedían da rama de estranxeiros, dixeron que chegaron os documentos, só agardar as novas, carta etc.

    Cns24
    Participante

    O día 44, a miña muller foi e preguntou se os meus documentos procedían da rama de estranxeiros, dixeron que chegaron os documentos, só agardar as novas, carta etc.

    İşin en zor süreci de hiç haber alamadan beklemek bence. Insallah hayırlısıyla sizin vizede onay alır

    muratnadj para
    Participante

    Si, por desgraza, teño paciencia, pero agora estou abrumado. Agarda, agarda, a ver que pasará.

    Cns24
    Participante

    Si, por desgraza, teño paciencia, pero agora estou abrumado. Agarda, agarda, a ver que pasará.

    Tamén estiven abrumado uns días, tiven medo de que o proceso demorase máis, enténdoche moi ben.

    Helincik
    Participante

    Merhabalar! Aranızda yeniyim. 21 Şubat tarihinde aile birleşimi üzerinden konsoloslukta görüşmemi yaptım. Görüşme benim için biraz zor geçti. Veznedeki kadın ilk etapta yaş farkını sorun etti. Sonrasında biraz yumuşadı. Tam 1 hafta oldu. UPSden baktım ve kargoya verilmemiş henüz. Gideceğim yer küçük bir yer. Umuyorum ki en kısa sürede belgelerim yabancılar dairesine ulaşır. Hepimiz için şans ve sabır diliyorum kur;) Gelişmeleri yazacağım

    muratnadj para
    Participante

    Vostede é novo, a ver cantos días pasou, estou esperando o meu 85o día e temos que agardar. Non temos moito que facer, necesitamos ter paciencia, espero que a súa visa se emita en breve tempo.

    financiamento leowo
    Participante

    :D

    financiamento leowo
    Participante

    .

    Helinciksifrefot
    Participante

    Ola helincik,
    Primeiro de nada, benvidos a nós.
    Non creo que agardes o tempo que esperaba (4 meses) porque dixeches que o lugar ao que irás é pequeno. Non obstante, sempre teña en conta que, dado que a iniciativa está en mans dos funcionarios, poden prolongar o proceso.
    Sobre todo, examinan aos que teñen unha notable diferenza de idade ou aos que teñen un segundo matrimonio e, polo tanto, o proceso é aínda máis longo. Canto é a diferenza de idade entre vostede e o seu cónxuxe, o que o axente provocou? Porque hai unha diferenza de idade considerable entre eu e o meu marido, pero cando me interrogaban, o axente preguntou sobre esta situación e non a volveu mencionar coa resposta que dei.
    O seu proceso principal comeza a partir de agora. Hai un longo camiño por diante que tes que andar con paciencia. Cando lin a túa mensaxe, pensei en novembro durante moito tempo e decateime de que estábamos a pasar por un proceso bastante difícil.
    Deséxolle boas novas.
    Teu

    Oncelikle hoşbuldum ve güzel dilekleriniz için teşekkür ediyorum. Eşimle aramızda 15 yaş var. Sizin işiniz gerçekten gereğinden çok fazla uzamış. Ve size çapraz sorgu yapılmayacağını düşünüyorum. Çünkü böyle durumlarda ilk olarak başvuru sahibini e-mail yoluyla konsolosluğa çağırdıklarını biliyorum. Böyle bir durum yoksa gönlünüzü ferah tutun. Bu arada sabrınız için tebrik ediyorum  ya:) Bugün 11. Günüm… Tıkırtı yok. Hepimiz için hayırlısı olsun  byby:)

Mostrando 15 respostas - 46 a 60 (1,303 en total)
  • Para responder a este tema Debes iniciar sesión.