Camareiros e áreas 2020

BENVIDOS AOS FOROS DE ALMANCAX. PODES ATOPAR TODA A INFORMACIÓN QUE BUSCAS SOBRE ALEMAÑA E A LINGUA ALEMÁ NOS NOSOS FOROS.
    Empregada
    Participante

    Hola amigos,
    Quería escribir baixo este título con amigos que están esperando e recibindo visados ​​para 2020.
    Soliciteime co meu fillo o 17 de setembro. Consideraron que o salario da miña muller era insuficiente e rexeitáronme a min e ao meu fillo. A miña muller é cidadá turca e ten un permiso de residencia indefinido. Recorremos a través dun avogado mellorando as nosas condicións e estamos á espera. Esperemos que resulte positivamente.
    Deséxolles paciencia a todos os que están esperando.

    stuttgartcocuk
    Participante

    Mellores desexos. Que Deus abra o teu camiño. Algunha vez puxo en dúbida o estado do seu visado na oficina de estranxeiros en Stuttgart? Hai algunha outra institución na que poidamos obter información?

    Non, agarde nada que non lle pedimos á miña muller que non lle gustou a carta que xa tiña en pavo á miña muller xunto a min. Aprobárono porque estaba completo nos documentos porque acababa co neno e a visa chegou directamente en 23 días, alhamdulillah.

    financiamento leowo
    Participante

    :D

    muratnadj para
    Participante

    Ola, é o meu día 72 e aínda estou esperando.A miña oficina de estranxeiros está en Stuttgart-Ludwigsburg.Os documentos chegaron alí hai moito tempo, pero só estamos esperando unha carta.

    financiamento leowo
    Participante

    .

    muratnadj para
    Participante

    Se hai algún desenvolvemento, estaríamos encantados de que o compartises con nós, para que vexamos como funciona o proceso.

    Ay90
    Participante

    Boas noites a todos, hai 18 anos de diferenza entre a miña muller e eu.Levamos 2 casados.Vivimos en Turquía antes e despois decidimos mudarnos a Alemaña.Completei todos os meus documentos.Teño unha cita en Istambul o 25 de marzo.A miña muller vive e traballa en Heilbronn.Levamos 1 ano sen problemas nin económicos nin moralmente.Que problemas nos causa? Que tipo de preguntas fan?, alguén me pode axudar?

    muratnadj para
    Participante

    Ola, sorte, espero que vaia sen problemas, 18 anos son unha gran diferenza, así que seguro que se notará na oficina de estranxeiros.

    Ay90
    Participante

    Boas noites a todos, hai 18 anos de diferenza entre a miña muller e eu.Levamos 2 casados.Vivimos en Turquía antes e despois decidimos mudarnos a Alemaña.Completei todos os meus documentos.Teño unha cita en Istambul o 25 de marzo.A miña muller vive e traballa en Heilbronn.Levamos 1 ano sen problemas nin económicos nin moralmente.Que problemas nos causa? Que tipo de preguntas fan?, alguén me pode axudar?

    Ola, sorte, espero que vaia sen problemas, 18 anos son unha gran diferenza, así que seguro que se notará na oficina de estranxeiros.

    üstünde dursunlar 3 yıl oldu beraberiz evlilik ile Türkiye’de yaşadık sonra eşim oraya gitti inşallah sorun cıkartmazlar insan içten içe eriyor

    muratnadj para
    Participante

    İnşallah sorunsuz gidersiniz sabırlıda olmak lazım süreç bazen uzuyor canınızı sıkmayın

    Cns24
    Participante

    Boas noites a todos, hai 18 anos de diferenza entre a miña muller e eu.Levamos 2 casados.Vivimos en Turquía antes e despois decidimos mudarnos a Alemaña.Completei todos os meus documentos.Teño unha cita en Istambul o 25 de marzo.A miña muller vive e traballa en Heilbronn.Levamos 1 ano sen problemas nin económicos nin moralmente.Que problemas nos causa? Que tipo de preguntas fan?, alguén me pode axudar?

    Ola, hai 13 anos de diferenza entre min e a miña muller e somos parentes. Mentres ía á entrevista para o visado, estaba moi preocupado por saber se farían algún problema sobre a miña idade, pero preguntáronme onde coñecín á miña muller, se eramos parentes ou o traballo do meu marido. Estade tranquilo durante a entrevista, dá respostas breves e claras, se entras en pánico, farán máis preguntas e pedirán información máis detallada.

    Ay90
    Participante

    Ola, hai 13 anos de diferenza entre min e a miña muller e somos parentes. Mentres ía á entrevista para o visado, estaba moi preocupado por saber se farían algún problema sobre a miña idade, pero preguntáronme onde coñecín á miña muller, se eramos parentes ou o traballo do meu marido. Estade tranquilo durante a entrevista, dá respostas breves e claras, se entras en pánico, farán máis preguntas e pedirán información máis detallada.

    Moitas grazas, esto foi un pouco ben para min. Realmente fixen unha cita. Era o 1 de abril ás 8, pero agora agardo ese día con ilusión. Cantos días pasaron? Como vai o proceso?

    Ay90
    Participante

    Espero que vaia ben, hai que ter paciencia, ás veces o proceso leva moito tempo, non te preocupes.

    teşekkürler inşallah nisan 1 randevu verdiler şimdi bekliyorum an ve an haberdar edeceğim sizi

    Cns24
    Participante

    Moitas grazas, esto foi un pouco ben para min. Realmente fixen unha cita. Era o 1 de abril ás 8, pero agora agardo ese día con ilusión. Cantos días pasaron? Como vai o proceso?

    Grazas  :) A miña reunión foi ás 8 da mañá, hoxe estou no día 75, aínda non hai noticias, estou á espera.

    financiamento leowo
    Participante

    .

    Ay90
    Participante

    Non hai situación de pánico pola diferenza de idade. Esta é unha cuestión de preferencias persoais e o consulado non está a ver a diferenza de idade, senón a intención detrás desa idade. Poden entender polos xestos e as respostas dadas se o matrimonio é real ou falso. Despois de ser sincero e dar respostas correctas, non hai nada do que preocuparse.

    Lin tantos artigos que ao principio atopei conversas escoitando, ao principio, así que tiña moito medo a tal situación, agora estou bastante ben, a ver que experimentaremos, o tempo amosará.

Mostrando 15 respostas - 31 a 45 (1,303 en total)
  • Para responder a este tema Debes iniciar sesión.