Camareiros e áreas 2020

BENVIDOS AOS FOROS DE ALMANCAX. PODES ATOPAR TODA A INFORMACIÓN QUE BUSCAS SOBRE ALEMAÑA E A LINGUA ALEMÁ NOS NOSOS FOROS.
    Empregada
    Participante

    Hola amigos,
    Quería escribir baixo este título con amigos que están esperando e recibindo visados ​​para 2020.
    Soliciteime co meu fillo o 17 de setembro. Consideraron que o salario da miña muller era insuficiente e rexeitáronme a min e ao meu fillo. A miña muller é cidadá turca e ten un permiso de residencia indefinido. Recorremos a través dun avogado mellorando as nosas condicións e estamos á espera. Esperemos que resulte positivamente.
    Deséxolles paciencia a todos os que están esperando.

    nsyyn
    Participante

    Ola amigos, solicitei desde Istambul o 15.01.2020 e hoxe enviáronlle unha carta á miña muller. Pedíronlle unha nómina de 3 meses e un contrato de aluguer para a miña muller, que hoxe devolverallo persoalmente. A miña situación é así, por certo, a miña muller é cidadá alemá.

    stuttgartcocuk
    Participante

    Ola amigos, solicitei desde Istambul o 15.01.2020 e hoxe enviáronlle unha carta á miña muller. Pedíronlle unha nómina de 3 meses e un contrato de aluguer para a miña muller, que hoxe devolverallo persoalmente. A miña situación é así, por certo, a miña muller é cidadá alemá.

    Onde vive o teu cónxuxe? A resposta foi moi rápida, MashaAllah...

    nsyyn
    Participante

    Onde vive o teu cónxuxe? A resposta foi moi rápida, MashaAllah...

    Augsburg da oturuyor. Evet çok hızlı dönüş yaptılar. tahminen inşallah 3 5 güne kadar pasaportum elime gecer diye düşünüyorum.

    financiamento leowo
    Participante

    .

    nsyyn
    Participante

      Ola amigos, déixame escribir todo de novo. Soliciteime desde Istambul o 15.01.2020. Enviouse unha carta á miña muller o 31.01.2020. 05.01.2020 Chegou o meu visado :) Levou 21 días en total. A miña muller é cidadá alemá. Vive en Augsburgo. E quero sinalar que tanto o consulado como a delegación de estranxeiros son moi útiles e créanme, intentan emitir un visado canto antes. A menos que falten documentos ou mentiras falsas.

    Bekleyen herkesin inşallah vizesi hemen çıkar hepimizi allah kavuştursun. 

    stuttgartcocuk
    Participante

    Ola. Tamén tiven unha cita no consulado de Istambul o 2 de xaneiro de 2020. A reunión saíu ben, os meus documentos estaban completos. A miña muller é cidadá alemá. Dixeron que cando fose á oficina de estranxeiros de Stuttgart para coñecer a situación o 21 de xaneiro, dará a información de que se recibiu o ficheiro o 6 de xaneiro e esperará. Aínda non se procesou. Gustaríame que me axudaran os amigos experimentados. Canto tempo podo agardar?

    Hai algún progreso? Tamén solicitamos a Stuttgart, Ankara o 20 de xaneiro. Enviarémosche un correo electrónico para coñecer a situación.

    stuttgartcocuk
    Participante

    Ola. Tamén tiven unha cita no consulado de Istambul o 2 de xaneiro de 2020. A reunión saíu ben, os meus documentos estaban completos. A miña muller é cidadá alemá. Dixeron que cando fose á oficina de estranxeiros de Stuttgart para coñecer a situación o 21 de xaneiro, dará a información de que se recibiu o ficheiro o 6 de xaneiro e esperará. Aínda non se procesou. Gustaríame que me axudaran os amigos experimentados. Canto tempo podo agardar?

    Solicitamos a stuttgar o 20 de xaneiro ankara. Enviamos correo electrónico para coñecer a situación. ¿Hai algunha mellora en ti?

    phoenix34
    Participante

    Henüz bir gelişme yok. Eşim yabancılar dairesine gittiğinde buraya gelmenize gerek yok herhangi bir evrak vs. istersek sizinle iletişime geçeriz demişler. Yabancılar dairesi telefonlara cevap vermiyor, mail e belki bir cevap alabilirsiniz. Stuttgart göçmenlerin yoğun yaşadığı bir bölge. Bekliyoruz valla. Inşallah yakın bir zamanda vizelerimiz çıkar

    hamburg26
    Participante

    Boas tardes,
    Tamén son alguén que se uniu a vostede para obter un visado de reunificación familiar 2020. Se hai algunha, quero unha cita o 5 de marzo. no consulado xeral. Se temos amigos que recibiron unha visa de Hamburgo ou teñen sensacións, poden informalos?

    NUAsman
    Participante

    Saúdos,

    Solicitei desde Ankara o 29 de xaneiro. Estamos agardando.

    stuttgartcocuk
    Participante

    Solicitei a máis de 20 nenos de xaneiro, os documentos estaban completos. Non se enviou ningunha carta ao meu cónxuxe nin recibín ningún correo electrónico. E o meu pasaporte está hoxe en camiño. Cres que hai posibilidade de rexeitamento? O meu marido tamén é cidadán alemán.

    Empregada
    Participante

    Solicitei a máis de 20 nenos de xaneiro, os documentos estaban completos. Non se enviou ningunha carta ao meu cónxuxe nin recibín ningún correo electrónico. E o meu pasaporte está hoxe en camiño. Cres que hai posibilidade de rexeitamento? O meu marido tamén é cidadán alemán.

    Ola todo,
    Se o teu cónxuxe é cidadán alemán, non teñas medo de que non se neguen. Digamos moita sorte cos teus ollos.
    Ben cocugumla bekliyorum. Vize reddi almıştım maas yetersiz görüldü. Avukat aracılığı ile itirazda bulunduk kasimda. Esim iş degisikligi yaptı ve iki aylik maas bordrosunu istedi yabancilar subesi. Onu da gondedik bekliyoruz bakalım bu sefer onay verirler inşallah.  Beklemek çok zor hele cocukla beklemek daha bir zor. Allah hepimizin yar ve yardımcısı olsun.

    stuttgartcocuk
    Participante

    Chegou o meu visado rapaces. Levou 23 días. A través do neno. A miña muller non foi, a carta non foi, non querían nada. A miña visa chegou directamente. Que calquera que teña boas intencións vaia aos que agardan millo canto antes.

    Empregada
    Participante

    Chegou o meu visado rapaces. Levou 23 días. A través do neno. A miña muller non foi, a carta non foi, non querían nada. A miña visa chegou directamente. Que calquera que teña boas intencións vaia aos que agardan millo canto antes.

    Hayırlı olsun kardesim Allah bize de nasip eder inşallah.

    phoenix34
    Participante

    Chegou o meu visado rapaces. Levou 23 días. A través do neno. A miña muller non foi, a carta non foi, non querían nada. A miña visa chegou directamente. Que calquera que teña boas intencións vaia aos que agardan millo canto antes.

    Mellores desexos. Que Deus abra o teu camiño. Algunha vez puxo en dúbida o estado do seu visado na oficina de estranxeiros en Stuttgart? Hai algunha outra institución na que poidamos obter información?

Mostrando 15 respostas - 16 a 30 (1,303 en total)
  • Para responder a este tema Debes iniciar sesión.