Camareiros e áreas 2020

BENVIDOS AOS FOROS DE ALMANCAX. PODES ATOPAR TODA A INFORMACIÓN QUE BUSCAS SOBRE ALEMAÑA E A LINGUA ALEMÁ NOS NOSOS FOROS.
    Empregada
    Participante

    Hola amigos,
    Quería escribir baixo este título con amigos que están esperando e recibindo visados ​​para 2020.
    Soliciteime co meu fillo o 17 de setembro. Consideraron que o salario da miña muller era insuficiente e rexeitáronme a min e ao meu fillo. A miña muller é cidadá turca e ten un permiso de residencia indefinido. Recorremos a través dun avogado mellorando as nosas condicións e estamos á espera. Esperemos que resulte positivamente.
    Deséxolles paciencia a todos os que están esperando.

    Ay90
    Participante

    Bence yabancilar dairesi haber yollamamisti tüekiyeye yollasaydi Eger bu kadar uzun sürmezdi islemleri devam ediyo denilmis hep islem sadece almanyada Benim bildigim kadariylan devam eder tüekiyede vizeyi ona göre verir almanya nederse…yorumlarda okuyorum bazende almanya onay yada red verdikten sonra on gün icinde herkesin pasaportu  eline ulasiyo Yani …bence almanyayi bi arayin yada Mail yazin nedir durum diye

    Enviamos un e-mail e non recibín resposta.Creo que está pechado.Pode permanecer pechado ata o 1 de xaneiro ou máis tempo.Non está claro onde xa está o expediente, pero Cáritas chamou e contáronlle. a rama estranxeira.

    p.yilmaz
    Participante

    Amigos,
    Chamei e escribín tantos correos electrónicos que xa me prohibiron chamar e escribir.

    Ay90
    Participante

    Amigos,
    Chamei e escribín tantos correos electrónicos que xa me prohibiron chamar e escribir.

    Buscaches demasiado?

    p.yilmaz
    Participante

    Buscaches demasiado?

    Si, chamei moito, porque me pediron documentos con data do 26.11.2020, dixeron que os enviaredes por correo, que non se entregarán, só quería saber se foi entregado ou non. Noutras palabras, os documentos deberían estar en man a máis tardar o 10.12.2020, pero aínda non hai novidades. Ademais, prohibíronme chamar e escribir.

    Stuttgart 12345
    Participante

    Si, chamei moito, porque me pediron documentos con data do 26.11.2020, dixeron que os enviaredes por correo, que non se entregarán, só quería saber se foi entregado ou non. Noutras palabras, os documentos deberían estar en man a máis tardar o 10.12.2020, pero aínda non hai novidades. Ademais, prohibíronme chamar e escribir.

    Einschreiben yolladiysan sorun olmaz illaki ellerine ulasmistir gelmedi diyemezler…Vallah Ben herseyi maille yolladim maille istediler

    Ay90
    Participante

    Si, chamei moito, porque me pediron documentos con data do 26.11.2020, dixeron que os enviaredes por correo, que non se entregarán, só quería saber se foi entregado ou non. Noutras palabras, os documentos deberían estar en man a máis tardar o 10.12.2020, pero aínda non hai novidades. Ademais, prohibíronme chamar e escribir.

    Faltaban documentos na miña primeira solicitude, envieinos e responderon ao día seguinte dicindo que chegaran os teus documentos.

    p.yilmaz
    Participante

    Non, non einschreiben, boteino no briefkasten diante da porta, porque iso querían. seguimos agardando noticias

    p.yilmaz
    Participante

    Ola amigos

    herkesin simdiden yeni yilini kutlar, saglik ve huzur dolu yeni bir yil dilerim. insaallah 2021 de hepimiz eslerimize en kisa zamanda kavusuruz.

    Ay90
    Participante

    Ola amigos

    Deséxovos a todos un feliz ano novo e un ano cheo de saúde e paz. InshaAllah, todos nos reuniremos cos nosos cónxuxes o antes posible en 2021.

    mutlu yıllar inşallah yeni yıl bizler içinde güzel geçer güzel haberler alırız 🌺

    Ay90
    Participante

    İstanbul konsolosluğu tıkandı herhalde hiç ses Seda yok kimsede daha ne kadar bekletileceğiz acaba eşlerimizden ayrı geçen zamanı kim döndürecek ki…

    p.yilmaz
    Participante

    slm arkadaslar, bizim vizemiz bugün geldi, suan esim hastanede test yapiyor, sonuclar temiz cikmasi ümidiyle en kisa zamanda burda berlinde yanimda olacak insaallah. rabbim hepinizi en kisa zamanda kavustursun, AYA90 arkadasimizin da dedigi gibi, eslerimizden ayri gecen zamani kimse veremeyecek. umarim insaallah en kisa zamanda herkes sevdigine ailesine kavusur.

    Ay90
    Participante

    Ola amigos, o noso visado chegou hoxe, a miña muller está a facer unha proba no hospital agora mesmo, espero que os resultados estean claros, estará aquí comigo canto antes, insha'Allah. Que o meu señor os reúna a todos canto antes, como dixo o noso amigo AYA90, ninguén poderá regalar o tempo que pasen fóra dos nosos cónxuxes. Espero, insha'Allah, que todos atopen a súa amada familia canto antes.

    yolunuz bahtınız açık olsun güzel kardeşim darısı tüm bekleyenlerin başına  halayy:)

    p.yilmaz
    Participante

    yolunuz bahtınız açık olsun güzel kardeşim darısı tüm bekleyenlerin başına  halayy:)

    Moitas grazas, Deus bendiga, aos que agardan polo millo. A miña muller está no avión agora mesmo e está aquí nunhas horas. Créeme, rezarei por ti de todo corazón, porque ninguén nos entende senón nós mesmos. Deus che axude.

    Ay90
    Participante

    Moitas grazas, Deus bendiga, aos que agardan polo millo. A miña muller está no avión agora mesmo e está aquí nunhas horas. Créeme, rezarei por ti de todo corazón, porque ninguén nos entende senón nós mesmos. Deus che axude.

    Estaba moi feliz e conmovido, meu señor, non se avergoña 🙏🌺

    Conde de Monte Cristo
    Participante

    Ola amigos, o noso visado chegou hoxe, a miña muller está a facer unha proba no hospital agora mesmo, espero que os resultados estean claros, estará aquí comigo canto antes, insha'Allah. Que o meu señor os reúna a todos canto antes, como dixo o noso amigo AYA90, ninguén poderá regalar o tempo que pasen fóra dos nosos cónxuxes. Espero, insha'Allah, que todos atopen a súa amada familia canto antes.

    👏👏👏

Mostrando 15 respostas - 1,276 a 1,290 (1,303 en total)
  • Para responder a este tema Debes iniciar sesión.