Lección 18: Alemán Nome-I (Akkusativ Lecture Expression)

> Foros > Leccións básicas de alemán a partir de cero > Lección 18: Alemán Nome-I (Akkusativ Lecture Expression)

BENVIDOS AOS FOROS DE ALMANCAX. PODES ATOPAR TODA A INFORMACIÓN QUE BUSCAS SOBRE ALEMAÑA E A LINGUA ALEMÁ NOS NOSOS FOROS.
    Lara
    visitante
    NOME-I HALİ (AKKUSATİV)

    Nomes en alemán (coa excepción que daremos un pouco máis tarde) cambiando os seus artigos
    Os artigos cámbianse do seguinte xeito:

    A fin de poñer os nomes que son "der ik en -i, cambiamos" der "a" den ".
    Non se modifica ningún dos nomes e artigos cuxos artigos son "das Art ou" morrer ".
    De feito, a palabra meden eine halinde segue sen cambiar.
    De feito, a palabra "ein ise toma a forma de" einen arak cambiando.
    De feito, a palabra "keine de permanece inalterada.
    De feito, a palabra Art kein ray cambia e toma a forma de "keinen".

    Examinemos a excepción que mencionamos anteriormente;
    Mentres describen o plural dos substantivos, algúns substantivos son plurais tomando -n ou -en ao final.
    Estes nomes eran nomes coas últimas letras -schaft, -heit, -keit, -in, -lei, -rei, -ung.
    Entre estes substantivos co artigo "der", ao converter o substantivo á súa forma de acusativo, o artigo "der" pasa a ser "den".
    e a palabra úsase en forma plural, é dicir, o plural con sufixos -n ou -en e o artigo
    Todos os substantivos con "der" úsanse sempre en plural na forma acusativa do substantivo. Esta excepción é só
    -i non é unha característica específica do estado, é válida para todos os estados do nome.
    Estas son as regras para o estado -i do nome. Vexa os exemplos a continuación.

    FORMA SIMPLE


    caso acusativo

    der Mann (home)


    den Mann (home)
    der Ball (bola)


    de Ball
    der Sessel (cadeira de brazos)


    den Sessel (asento)
    Como podes ver, dise que non hai cambio na palabra.

    der Estudante


    de Studenten (estudante)
    der Mensch (humano)


    de Menschen (persoas)
    Palabras nos dous exemplos anteriores porque a excepción que se acaba de mencionar é
    Usouse nas grafías do plural na forma -i.

    das Auge (ollo)


    das Auge (ollo)
    das Haus (casa)


    das Haus (casa)
    morrer Frau (muller)


    morrer Frau (muller)
    die Wand (muro)


    die Wand (muro)
    Como vimos anteriormente, non hai cambios nas ditas e morren artefactos e palabras.

    ein Mann (un home)


    einen Mann (un home)
    ein Fisch (un peixe)


    einen Fisch (un peixe)
    kein Mann (non un home)


    keinen Mann (non un home)
    kein Fisch (non un peixe)


    keinen Fisch (non un peixe)
    Como podes ver hai cambio de ein-einen e kein-keinen.


    keine Frau (non é unha muller)


    keine Frau (non é unha muller)
    keine Woche (non unha semana)


    keine Woche (non unha semana)
    Como se viu anteriormente, non hai cambios nos artigos eine e na palabra.

    O círculo halal é ancho, é suficiente para o pracer. Non hai necesidade de pecar. (Palabras)
    zegrose
    Participante

    emege tesekürler…

    yazyagmuruxnumx
    Participante

    No caso do nome, ía preguntar algo que se me ocorra desde a sección onde se escriben algunhas palabras en denso. COMEZO A NON MIRAR A FALLA)

    yazyagmuruxnumx
    Participante

    admin rakadas aínda non respondeu á miña pregunta. Estaría contento de que me informase sobre este asunto.

    nalanw
    Participante

    Burda den Studenten cogul degil tekil halde ve akkusativ halde….
    Akkusativte bütün cogullar DIE alir….
    Dativte cogullar den olur ve kelimenin sonuna n takisi gelir…..

    ECE
    Participante

    “KEİN” kelimesi ismin i halinde olunca artikeli der ve das olanlar için mi “KEİNEN” olur. Sadece der artikeli için mi “KEİNEN” olur. Burada tereddüte düştüm. Teşekkürler…

    Nazira
    Participante

    https://www.almancax.com/forum/index.php?topic=21.0

    Aquí podes atopar información sobre keine.
    Busca primeiro ..

    vostede milagre
    Participante

    AKKUSATIV = ALFOMBRA ISMIN (I)
    DER = DEN
    MORRE = MORRE
    DAS = DAS

    ICH = I = MEINEN = VATER = MEU PAI
    DU = SEN = DEINEN = VATER = SEU PAI
    ER = O = SEINEN = VATER = SEU PAI
    SIE = O = IHREN = VATER = SEU PAI
    ES = O = SEINEN = VATER = SEU PAI
    WIE = BIZ = UNSEREN = VATER = NOSO PAI
    IHR = SIZ = EUREN = VATER = SEU PAI
    SIE = ONLAR = ihren = VATER = O SEU PAI
    SIE = SIZ = IHREN = VATER = SEU PAI

    RUF DEN VATER ___ BABANI CAGIR  anlasildigi uzere akkusativde sadece der _den oluyor  zaten en kolayi akkusativdi :)
       

    tan_umut_xnumx
    Participante

    Quero preguntarlle a alguén.:) hani “ein” kelimesi der artikeli için “einen” oluyo ya peki das için “ein” aynı mı kalıyo?

    tan_umut_xnumx
    Participante

    Bişi daha sorucam mesela “An der Wand ist ein poster” cümlesinde niye der Wand oluyor???

    Atlantis
    Participante

    Poñendo o anexo (en), por exemplo meinen vater, moitas grazas meu pai, entendín.

    nazmert
    Participante

    Ola amigos, estou de acordo con este sitio. Pero necesitamos conversar xuntos para mellorarnos. Normalmente estou aquí á noite. Ninguén está en liña neste momento. O teu sitio é moi educativo.
    Tamén estou aprendendo alemán. Agradeceríame que me axudases tamén. ¡Auf wiedersehen!

    cabra montesa
    Participante

    das  site  ist viel schön , danke lehrer für deutsch…

      by fırat…

    Anónimo
    visitante

    Un saúdo, son un novo membro. Primeiro de todo, digo saúde aos teus esforzos por conseguir un bo sitio web.
      Wohin? Akk que respondeu á pregunta.
    wo? A resposta á pregunta é dat.
    in, auf, neben, vor, unter, hinter, über, an, zwischen (en preposicións)
    Akk. ou dat. wo onde quedamos? e wohin? Preguntará e darache a resposta correcta.

    miña mintam
    Participante

    A  K  K                                           D  A  T  İ  V   G  E  N  İ  T  İ  V
    O den einen – keinen – meinen dem einem – keinem – meinem des eines – keines – meines
    SIS die eine – keine – meine der einer – keiner – meiner der einer – keiner – meiner
    DAS das eines – keines – meines dem einem – keinem – meinem des eines – keines – meines ( burda artikel alan kelimenin sonuna  S takısı ekleniyor)
    MORRE (PLURAL) die keine – meine den keinen – meinen der keiner – meiner
    Supoño que iso é o que querías aprender, espero que te axude.

    ozge06
    Participante

    aciklamalarinizdan dolayi cok tesekkurler ama benim kafama takilan Nominativ,akkusativ ve dativ  bunlari cok iyi anliyorum. Bunlarin Nominativ,akkusativ ve dativ oldugunu soru sekilleriylemi anliycaz?????????????
            Örnek:Nominativ……wer?……was?                                                                                          Akkusativ……..wen?  und  wohin? 
              Dativ………wem?  wo?  und  woher? Bu seklinde ögrendik biz kursta soru bu sekilde olunca wer? se nominativ olan artikelleri wen?se akkusativ olan artikellerimi kullanarak cevapmi vermeliyiz?????  SIMDIDEN COOOOK TESEKKÜR EDERIM!!!

Mostrando 15 respostas - 1 a 15 (52 en total)
  • Para responder a este tema Debes iniciar sesión.