Equipo www.almancax.com

BENVIDOS AOS FOROS DE ALMANCAX. PODES ATOPAR TODA A INFORMACIÓN QUE BUSCAS SOBRE ALEMAÑA E A LINGUA ALEMÁ NOS NOSOS FOROS.
    Editor
    visitante
    WEBMASTER E ADMINISTRADOR
    Muharrem EFE
    Profesores alemáns
    Muharrem EFE
    Póñase en contacto directamente con Elif

    acelyaxnumx
    Participante

    hepinizin yüregine saglik.söyleyecek laf bulamiyorum gercekten mükemmel bir is yapmissiniz.bosuna dememisler bana bir harf ögretenin 40 yil kölesi olurum diye.biz üyeleriniz belki size köle olamayacagiz ama emin olun dualarimiz hep sizlerle olacak.Allah ne muradiniz varsa versin.cok tesekkür ediyorum.kucak dolusu sevgilerimle……

    o kelebekgib
    Participante

    Gustaríame expresar a miña gratitude ao equipo que gastou todo este esforzo. Son moi útiles e amables. ¡Boa ​​sorte!

    vostede milagre
    Participante

    atopei un fermoso buscador de sitios :)

    Andic
    Participante

    Emegi gecen herkese tesekkür ederiz. Süpersiniz ….

    evo
    Participante

    moitas grazas a este sitio axudarame

    o masilh
    Participante

    …sitenin yeni hali  çok güzel olmus; herkesin eline sağlık.

    acelyaxnumx
    Participante

    bu nazar boncugu almancax icin sevgilerimle…..

    Eurovisión
    Participante

    Quero un éxito continuado

    MuhaíaeM
    Participante

    Grazas a todos :)

    profundo
    Participante

    EMEGİ GECEN HERKESE TşKLER…

    o Lehrer
    Participante

    COK BASARILI BIR SITE…IyIKI BEN DE BU SITENIN UYESIYIM…

    o asigitarc
    Participante

    SLM. Son un membro novo. Estudo no Anatolian High School. Aínda que vin moitas cousas que aprendín desde hai anos, non podemos dicir que podo facer. S a guerra de software que buscou mañá unha boa fonte en internet atopouse neste sitio. Moitas grazas a ti :) Aínda atopar o alemán na rede era un problema para min :)

    Smyrna
    Participante

      ¿Que pensas que a razón para non aprender alemán é a túa guitarra rebelde? ;) Estou seguro de que atoparás máis do que estamos a buscar aquí.

    o asigitarc
    Participante

    HB :) grazas :) si, podo pasar máis tempo na miña guitarra :P sınaw bugündü. orta halli geçti :S baya çalıştım buradan… e bir günde hepsini öğrenmeye kalkınca anca bu kadar oluyor :)

    Mcscream
    Participante

    http://WwW.aLmAncAx.CoM Interminable Grazas ao teu equipo Saúde polo teu esforzo Amigos Seguín o teu sitio web durante pouco tempo Fixen a miña adhesión onte á noite Estou moi feliz de estar contigo Estás a facer un traballo moi útil e moi útil Desexo o éxito do teu éxito Arkadşlar ;) kolay gelsin…

Mostrando 15 respostas - 1 a 15 (83 en total)
  • Para responder a este tema Debes iniciar sesión.