Volver a un idioma esquecido (Que facer)

> Foros > Cursos combinados xerais de alemán e alemán A1 > Volver a un idioma esquecido (Que facer)

BENVIDOS AOS FOROS DE ALMANCAX. PODES ATOPAR TODA A INFORMACIÓN QUE BUSCAS SOBRE ALEMAÑA E A LINGUA ALEMÁ NOS NOSOS FOROS.
    Mentat
    Participante

    Ola!

    Vin alemán no instituto, pasaron 6 anos dende entón, non importa onde mires, tiña un certificado b1. Lembro moi ben o cadro, podo traducir certos textos, aínda que con moita dificultade. (Avisos, as opinións legais son como contratos, pero como dixen, teño moitas dificultades, falta demasiado a palabra). O meu lugar será diferente se podo falar alemán con fluidez no lugar onde traballo estes días.

    Por onde debería comezar para lembrar o idioma e mellorar a miña fala? Que curso debo facer? Vivo en Estambul, mirei no Instituto Goethe, pero creo que os horarios de inscrición están desfasados, non coñezo ningún outro curso. Non podo entender se é de calidade ou non, probablemente sexa o curso que comecei. Que facer?

    tugce_doerj é
    Participante

    Se aprendiches ben ese alemán, o mellor que podes facer é ler libros, ver a televisión e falar. estas permítenlle lembrar de novo o idioma. A linguaxe aprendida non é inesquecible, só se fai contundente e volve cando a escoitas.

    Podes ir ao centro de idiomas de Istambul. O certificado que dan é válido e son moi bos. Fun alí pasei con 91 comecei o exame sen saber alemán.

Mostrando 1 resposta (1 total)
  • Para responder a este tema Debes iniciar sesión.