Procedementos hospitalarios e de exame en Turquía

BENVIDOS AOS FOROS DE ALMANCAX. PODES ATOPAR TODA A INFORMACIÓN QUE BUSCAS SOBRE ALEMAÑA E A LINGUA ALEMÁ NOS NOSOS FOROS.
    financiamento leowo
    Participante

    Ola a todos de novo 🙋🏻‍♀️,
    Teño unha pregunta para ti. Estarei feliz se podes aclararme sobre este asunto.
    Iremos de permiso a Turquía a semana que vén😍 Cando vaia a Turquía, quero que me examinen nun hospital privado e que fagan un control.
    Todos os rexistros de min e da miña muller están en Alemaña e non temos ningunha relación con TR, incluído o enderezo. Teño que ir ao SSI ou facer algún rexistro cando vou a Turquía para estes procedementos hospitalarios? Se me rexistro en SSI, haberá débeda futura, etc.? (Xa que non imos a TR moi a miúdo, non quero que che dea dor de cabeza se non podo seguir en detalle).
    Xa que traballo, teño a oportunidade de ter un seguro internacional na miña krankenkasse (Techniker Krankenkasse). Vou falar sobre a cobertura do seguro no exterior e os detalles o martes.
    Estaría moi satisfeito se as persoas que teñan coñecementos detallados ou experiencia previa nestes temas poidan dar unha resposta detallada.
    Tamén estou aberto a suxestións 😊
    Grazas dende agora

    Conde de Monte Cristo
    Participante

    Ten que ir a SSK e obter un certificado AT 11, o seguro alemán cobre todos os gastos, pero cando os hospitais privados turcos ven o seguro alemán, emiten decenas de miles de billetes de euros ao seguro alemán, son algo fraudulentos. Puxéranlle 2 puntos na cella a un familiar noso, un hospital privado facturaba 13.000 euros.

    financiamento leowo
    Participante

    Os poucos días pasan moi rápido. Fixen a pregunta aquí porque non tiven tempo para investigala. Non recibín unha resposta detallada e informativa.
    Déixame dar unha pequena anécdota de como manexei o meu traballo hospitalario mentres estiven en Turquía, para que algún día, se alguén o precisa, poida beneficiarse del.
    En primeiro lugar, debe obterse o certificado T/A 11 para que Krankenkasse cubra os gastos médicos en caso de emerxencia mentres se vai de vacacións de Turquía a Alemaña. Recibes o documento solicitando persoalmente a Krankenkasse á que estás afiliado. Cando vas a Turquía, tes que ir ao SSI da túa rexión co teu documento T/A 11 e obter un número Yupass. Co número yupass que che proporcionou SGK, os teus procedementos hospitalarios están cubertos polo teu seguro só en caso de emerxencia. Ademais, se queres facer un exame privado coma min, tes que cubrir todos os gastos do teu peto. En todas as transaccións hospitalarias aplícase un programa de tarifas sen seguro. Pagas o exame, outros procedementos, medicamentos, todo do teu peto. Hai hospitais que cobran taxas de exame e procesamento, especialmente para pacientes de orixe estranxeira, moito máis que as taxas de tratamento sen seguro dos cidadáns turcos. Se tes identidade turca, non te tratan como turista. Non obstante, isto pode non ser o caso de todos os hospitais privados. Quería sinalar isto aquí, xa que dixo que o prezo dos exames de pacientes estranxeiras no hospital ao que fun era diferente. Como xa son cidadán turco, estaba suxeito a tarifas sen seguro para cidadáns turcos. Fixen todas as miñas transaccións.
    Desexo a todos un día saudable e feliz.

    yenicerixnumx
    Participante

    moitas grazas. por :)

    financiamento leowo
    Participante

    .

    istanbullu é
    Participante

    Ola a todos de novo 🙋🏻‍♀️,
    Teño unha pregunta para ti. Estarei feliz se podes aclararme sobre este asunto.
    Iremos de permiso a Turquía a semana que vén😍 Cando vaia a Turquía, quero que me examinen nun hospital privado e que fagan un control.
    Todos os rexistros de min e da miña muller están en Alemaña e non temos ningunha relación con TR, incluído o enderezo. Teño que ir ao SSI ou facer algún rexistro cando vou a Turquía para estes procedementos hospitalarios? Se me rexistro en SSI, haberá débeda futura, etc.? (Xa que non imos a TR moi a miúdo, non quero que che dea dor de cabeza se non podo seguir en detalle).
    Xa que traballo, teño a oportunidade de ter un seguro internacional na miña krankenkasse (Techniker Krankenkasse). Vou falar sobre a cobertura do seguro no exterior e os detalles o martes.
    Estaría moi satisfeito se as persoas que teñan coñecementos detallados ou experiencia previa nestes temas poidan dar unha resposta detallada.
    Tamén estou aberto a suxestións 😊
    Grazas dende agora

    Ola,

    Para a túa próxima visita podes facer un seguro de saúde internacional para toda a familia por 21 euros anuais (é o que nos custou).
    TK – Envivas
    https://www.envivas.de/tarife/reisekrankenversicherung#/beratung/reise
    Pero isto tamén cobre só as enfermidades urxentes.

    Quizais queiran cobrarlle a taxa do 100 % que aplican aos pacientes sen seguro para a revisión e o exame. Creo que deberías analizar este asunto a fondo.
    En Alemaña, TK ten boas aplicacións de verificación para os 30-35-40 anos. Pregúntalle ao teu médico insistentemente se non quere facelo.

    Por certo, que eu saiba, o documento ta11 agora só abarca as enfermidades urxentes, por desgraza :(

    Deséxovos unhas vacacións saudables e sen problemas.

    lambdawinner829
    Participante

    …. Estiven disfrutando do teu enderezo e vin isto. Espero que poida axudar! Pode confirmar se é necesario rexistrarse en SSI e discutir a cobertura e os detalles da súa póliza de seguro internacional para evitar débedas futuras. Ademais, garda copias de documentos importantes e póñase en contacto co hospital e coa embaixada turca para unha mellor comprensión.

    williamserna0628
    Participante

    …. Estiven disfrutando do teu enderezo e vin isto. Espero que poida axudar! Pode confirmar se é necesario rexistrarse en SSI e discutir a cobertura e os detalles da súa póliza de seguro internacional para evitar débedas futuras. Ademais, garda copias de documentos importantes e póñase en contacto co hospital e coa embaixada turca para unha mellor comprensión.

    Boas noticias para coñecer a túa próxima viaxe a Türkiye! Aínda que non podo ofrecer ningún consello específico... Vin o que mencionaches. Tomar medidas para proporcionar claridade sobre o rexistro SSI e discutir a súa cobertura internacional é xenial. Gardar copias de documentos importantes e contactar co hospital e coa embaixada turca é un movemento realmente intelixente para garantir que o proceso transcorra sen problemas. Espero que teñas unha viaxe marabillosa e un exame exitoso! 😊🏥🌍

Mostrando 7 respostas - 1 a 7 (7 en total)
  • Para responder a este tema Debes iniciar sesión.