Efectos negativos de non ter residencia permanente "Niederlassungserlaubnis"

> Foros > Vida empresarial e laboral en Alemaña > Efectos negativos de non ter residencia permanente "Niederlassungserlaubnis"

BENVIDOS AOS FOROS DE ALMANCAX. PODES ATOPAR TODA A INFORMACIÓN QUE BUSCAS SOBRE ALEMAÑA E A LINGUA ALEMÁ NOS NOSOS FOROS.
    istanbullu é
    Participante

    Ola amigos, saúdos a todos

    Pasaron 20 meses dende que vin a Alemaña e prolongaron a miña sesión por 1 anos despois de 2 ano cando cheguei por primeira vez. Mentres tanto, dei / rematei o curso de integración + exame de cidadanía.
    Oturumumun süresiz olmamasından dolayı gerek banka (kredi kartı alma – kredi çekme) işlerinde gerekse iş bulma konusunda sorun olabileceğini duydum. ( Daha çok süresiz oturumu tercih ediyorlar gibi)
    Incluso escoitei cousas como que necesitamos pedir permiso cando deixas un traballo por outro? Tivemos algún amigo que tivese problemas con este ou con outros problemas?

    Pido comentarios a amigos que teñan coñecemento / experiencia sobre este tema.

    Cos meus saúdos e respecto a toda a familia almancax.

    yenicerixnumx
    Participante

    Ola, irmán.

    Primeiro de todo, déixeme escribir o que experimentei sobre o banco. Comecei, empregamos a conta bancaria común coa miña muller muddet, despois abrín a miña conta desde o banco cando o lugar de traballo deu un vetragi ao unbefristet. antes de nada entrei no evento da casa. Pensei que tomaría un préstamo para a casa, fomos ao banco, porque a miña sesión foi ata 2020, ningún banco non quería un préstamo para a casa. non deron. Eles dixeron que cando o período de sesión é indefinido, usaron moita rabat para non perder nin vir nin nada. entón tentei obter un préstamo normal. esta vez, fixeron o cálculo co importe máximo que podo devolver, válido ata o último mes da miña sesión. Por exemplo, supoñamos que a sesión remata no segundo mes de 2017. Tamén precisas 2 euros. Canto podes devolver as cotas de 1000. Non podes ter problemas. pero non aceptas targo, sparda, sparkasse, barclays se dis que podo pagar 250 euros ao mes. Ten que pagar 100 mensuais. E, por suposto, os tipos de interese son os máis altos. Hai un sitio chamado check250. Os angebots atopan os préstamos con xuros máis baixos. Desafortunadamente, os que teñen unha tarxeta de residencia temporal non poden beneficiarse das tarifas alí. Noutras palabras, aínda que sexas unbefristet, a sesión obrigatoria debe ser indefinida, por suposto para esta débeda a longo prazo. Que fixen, mercaría un coche, fun á galería, merquei o 24%. o máis lóxico foi isto.
    Aquí teño unha tarxeta de crédito que me recomendou un amigo. Funcionoume moi ben. Tamén podes presentarte se queres. Comezan desde o límite de 1000.
    No momento do cambio de posto de traballo, se desexa solicitar un traballo legal durante 1 ano, ten que facer unha notificación cunha antelación mínima de 4 semanas. Esta sesión é a mesma, sexa ou non. Ademais diso, non precisa solicitar ningún permiso especial.

    istanbullu é
    Participante

    Un saúdo de novo,

    Grazas yeniceri57 irmán polo longo e descritivo artigo. Lin detidamente o que contou. Noutras palabras, se a sesión non é ilimitada, manteñen os tipos de interese altos ou reducen os prazos. Polo tanto, polo de agora, o noso estar nesta situación funciona ao seu favor economicamente. Se non che importa, podes compartir o nome desta tarxeta de crédito?

    Ademais, teño un fillo con dobre cidadán, polo que intentarei realizar unha sesión ilimitada dentro de 3 anos. Como resultado, completei todo o que se desexa en función da integración.
    Non creo que o fagan, pero a ver, arriscarei.

    Grazas de novo pola túa resposta.
    Selam ve saygılar…

    yenicerixnumx
    Participante

    igual que ese irmán

    Trátase de xente dura. antes non doeron tanto. estes lugares sen tarxeta de crédito. O que está a suceder agora estanos a pasar para que pasen.
    Cando recibín o meu certificado b1, pedímoslle ausländerbehorde. non dixo de ningunha maneira. Dixo que hai que esperar ao período da sesión. Por iso non deron para sempre. pero sería útil preguntar a súa situación doutro xeito.

    selametle

    sen corazón
    Participante

    Un saúdo, déixeme un exemplo do evento do préstamo. Teño 27 meses máis de sesión. Targo bank quería dar un préstamo a 5 anos pero quería devolver 19.000 euros por 31.000, etc. Non tes schufan, pero a túa nota é baixa, etc. Non obstante, teño unha tarxeta de crédito cun límite de 4 euros durante 7.500 anos. Recibín crédito do teu banco de crédito anual máis no cheque11.35 debido á duración da sesión, fixen 12.500 meses mentres solicitaba. recibiu 24 euros. En 24-12.500 días, o diñeiro volveu 4 e 5 euros de interese. Por suposto, as cotas son altas pero podo pagar 13.177 euros ao mes. sparkasse son eu. O meu propio banco pagaría un interese de 677 euros por 548 euros. O meu consello é obter crédito de check10000 como dixo outro amigo, sería moi bo angebots. Non tome ningún préstamo do banco de targo. Estou tendo problemas cos préstamos a longo prazo por falta de cartos, pero onte. Solicitei sen ningunha dúbida, estou ata un mes indefinidamente. Saludos de ingresos

Mostrando 4 respostas - 1 a 4 (4 en total)
  • Para responder a este tema Debes iniciar sesión.