Non deron a miña tarxeta de residencia mentindo

BENVIDOS AOS FOROS DE ALMANCAX. PODES ATOPAR TODA A INFORMACIÓN QUE BUSCAS SOBRE ALEMAÑA E A LINGUA ALEMÁ NOS NOSOS FOROS.
    Ohne ideal
    Participante

    Tiven unha data límite hoxe en Auslanderam. Para obter o meu DNI. Termini Hai 1 mes, cando cheguei a casa co código PIN do DNI, asegurei de facelo a través de Internet. Mesmo comprobei se viña co número de serie no papel que me deron antes de facelo. Todo estaba ben e agardando por min listo para mercar. Fixen o prazo hai exactamente 1 mes. Fun hoxe á terminal e á muller que prolongou a miña sesión. Os amigos dixeron que cometeron un erro e deron un prazo porque non apareceu o teu DNI. Isto é imposible porque me cuestionaron, estaba escrito en internet. El dixo: "Semptember, envíame un correo electrónico despois de mes e medio, e se o vexo, responderei". El dixo: "Pregúntame setembro se vai vir". Entón chamei inmediatamente á miña muller. Porque saín de casa hai un mes. Antes de marchar, renovamos a sesión xuntos. Saín da casa xusto despois. Porque non nos levamos ben. A miña muller escribiume que me enviou un correo electrónico e que a deixei e marchei. Entón, en base a este correo electrónico, non me dan a miña tarxeta de residencia? Policía nada. Vivín baixo o mesmo teito durante 1 anos. Por certo, a miña muller ten 1 anos máis ca min. Pero merecía quedarme en Alemaña. Por que están facendo isto agora? Pode recomendarme un bo avogado de frankfurt que faga estas cousas?

    Ohne ideal
    Participante

    Ademais, a miña fiktionbescheinigung é ata o mes 11. Non recibín a miña tarxeta ata entón. Non puiden alcanzalos nunha nova fiktionbescheinigung. Qué debería facer? Necesito a miña cualificación. Cando caduque a Fiktionbescheinigung, quedarei automaticamente no paro.

    sen corazón
    Participante

    Ola, non sairá nada, tes ese traballo, deberían darllo no mes 11, eventualmente daránllo, din que hai 15 días entre a data na que solicitaches a sesión e a data na que saíches de casa, non hai problema, a última opción é avogado. Se xa tes b1, converteráste en cidadán alemán cando teñas 7 anos, é así de sinxelo, non te preocupes.

    Ohne ideal
    Participante

    Pois desalmado, pedín a residencia coa miña muller, como dixeches, saín da casa despois de 15 días. A miña muller escribiu unha carta de inmediato porque saín da casa e escribín moitas cousas falsas. Entón poden dicirmo? Din que saíches da miña casa, agora es independente, entón tes que volver a dar antrag independentemente? Este tamén é un proceso longo e se non recibo a miña tarxeta de residencia ou fiktionbescheinigung de novo para o mes 11, estarei no paro. Cando estea no paro, non haberá obstáculo como non expulsarme de Alemaña.

    Conde de Monte Cristo
    Participante

    Hai case 6 meses que solicitei, pero aínda non chegou o carné, cando hai un proceso de expulsión, a oficina de estranxeiría encárgase do proceso en 1 hora, pero seguen prolongando o traballo para dar permiso de residencia. Déronlle un carné de 1 anos ao oso que veu de Afganistán con goma negra nos pés, é analfabeto, pero tales dificultades nos están a dar.

    sen corazón
    Participante

    Estabas co teu cónxuxe cando solicitaches a sesión e asinaches alí ese día, aínda que non che chegase a túa tarxeta. Vostede é o propietario indefinidamente dende o primeiro día, segundo a lei, non creo que teña problemas. Reescribe as mesmas cousas. Teño que facelo, pero independentemente do teu cónxuxe, podes obter un visado de todos os xeitos. Solicitas a cidadanía. Cando se cumpren os teus 7 anos, acabouse, o pánico desperdiciado. Estás a facelo, por que te mandarían a Turquía? Xa pasaches esa etapa.

    Ohne ideal
    Participante

    Cando o desalmado saín da casa, a miña muller escribiu tanto un correo electrónico como unha carta ao meu oficial. Escribiu que o deixei e casei con el en Alemaña ou algo así. Lie escribiu moitas cousas incorrectas. O meu temor é que ausländeramt tome estas falsidades en serio. Creo que por iso ese oficial non me deu a miña tarxeta de residencia de todos os xeitos. Están a buscarnos. Non obstante, é irrelevante, casamos con cariño. Como non podían dicir que a túa inspiración enviou unha carta debido ao segredo, a muller dixo: "Só me enviarás un correo electrónico en setembro e preguntarás se viches". Por que só lle pregunto, non hai ninguén traballando alí? Agora pensas nos armarios rotativos.

    sen corazón
    Participante

    Ás veces non te entendo, entras en pánico, non se fai tanto, non creas o que escoitas de dereita a esquerda, etc. nin o que di a túa muller, meu irmán, quedaste anos na mesma casa, podes. tal matrimonio sexa falso, por Deus :) Estás desperdiciando en balde
    Terán que darche indefinidamente. Déixao ir. Cando teñas 7 anos, convértete en cidadán alemán. Deixa a túa mente relaxada. Sempre temos que dicir as mesmas cousas.

    Ohne ideal
    Participante

    Non entendo sen corazón. Non o escoito de dereita nin de esquerda, pero a miña muller realmente escribiu unha carta na que a deixei e casei con ela para Alemaña ou algo así. O meu problema agora xa non é indefinidamente. Podo conseguir a miña tarxeta de residencia de 3 anos, que xa solicitei e que me volveron expedir con seguridade.

    sen corazón
    Participante

    Pasado este tempo, non importa onde o teu cónxuxe escriba unha carta a quen escriba, non o crerá, aínda que ninguén crea, aínda terás os teus dereitos no xulgado. Podería ser mentira un matrimonio de 6-7 anos? Se fose así, terías divorciado dous anos despois, etc.

    Conde de Monte Cristo
    Participante

    Despois de 7 meses, chegou a carta, a oficina de estranxeiros deu un prazo para reunirse a próxima semana, 2 afgáns que solicitaron comigo recibiron un permiso de residencia despois de 1 mes, aínda estou a tratar con el.

Mostrando 10 respostas - 1 a 10 (10 en total)
  • Para responder a este tema Debes iniciar sesión.