novio e noivo importados nomeados Altin tavsiyeler

> Foros > Sección xeral sobre Alemaña e outros países europeos > novio e noivo importados nomeados Altin tavsiyeler

BENVIDOS AOS FOROS DE ALMANCAX. PODES ATOPAR TODA A INFORMACIÓN QUE BUSCAS SOBRE ALEMAÑA E A LINGUA ALEMÁ NOS NOSOS FOROS.
    o Stuttgart baseada-
    Participante

    Ola aí;
    Amigos, mirei un pouco o teu foro e vin moita xente (especialmente os noivos e as noivas) que viñan a Alemaña.
    Teñen moitas ganas e ganas. Non te equivoques, pero quero avisarte de que isto non é o Ceo nas túas fantasías.
    Mesmo dependendo da persoa coa que casar e da familia, este lugar pode converterse nun lugar peor que o inferno, non o esquezas
    Por suposto, as primeiras persoas que veñen a Alemaña desde as súas aldeas poden ser excepcións.
    Teño algúns consellos rápidos para ti;
    1-Se o teu negocio particular en Turquía; Entón, se te coñeces pola noite, definitivamente non veñas a Alemaña :) )
    2-Busco unha aventura, se dis que quero moito á miña muller (ora, que a túa muller e a túa familia sexan bos) 
      a-) Non ter fillos durante os primeiros 3 anos.
      b-) Non entre na psicoloxía do paro nada máis vir, non teña humor, farei o que sexa.
      c-) Debes asistir ao curso de idiomas. Tes agora mesmo un curso de 6 + 3 meses (900 horas) (dás exame b1)
      d-) Obteña unha formación de aprendizaxe segundo a súa profesión en Turquía (non caia na síndrome do paro, lembre que o mellor investimento é o investimento realizado en persoas)
    En realidade, hai moito máis que escribir, pero xa é demasiado tarde...
    Que Alá te salve.
    Teu.

    KAZENIS
    Participante

    saoL pero non me gusta esta palabra de importación !!

    jentzsch2
    Participante

    O esforzo da maioría dos amigos aquí non é vir a Alemaña, senón coñecer ao seu cónxuxe, a persoa á que aman, polo que sofren tanto estrés e esta dificultade.

    Grazas de todos os xeitos polo teu consello .. :)

    mertylor
    Participante

    Sayın stuttgartlı tavsiyeleriniz için teşekkürler!!Ama halen amacınız nedir anlamış deilim?Görünüşe göre Türkçeniz cok güzel Sanırım sizde zamanında köyünü terkedip Almanya ya gidenlerdensiniz!!Belki ordan sıkılmış olabilirsiniz ama unutmayınızki hala Türkiyeye dönme şansınız var..Bizler Psikolojik savaş veriyoruz olay fiziksel boyutları aştı artık!Herşeyi göze almış durumdayız..Orası belki cennet belki cehennem biliyomusun umrumda bile deil !!!Yeterki eşimize kavuşalım gayemiz bu!! Sizden ricam UYARINIZI ve yorumlarınızı kendinize saklamak!!Ayrıca Dualarınız içinde sağolun!Allah yolunuzu açık etsin……

    furdom
    Participante

    Tampouco me gustou este termo, non me gustou a palabra importada, pero grazas polos teus consellos. Tamén vin que tes razón no idioma, incluso os turcos casados ​​con alemáns falan moi mal o alemán e seguen cero na gramática.

    o Stuttgart baseada-
    Participante

    Olá outra vez;
    Primeiro de todo, alégrome, os amigos escribiron as súas opinións positivas ou negativas.
    Que feliz estou se podo deixar un signo de interrogación na túa cabeza. O meu obxectivo é avisalo.
    Asegúrate de ter un plan B,

    lavadora de minerais
    Participante

    Olá outra vez;
    Primeiro de todo, alégrome, os amigos escribiron as súas opinións positivas ou negativas.
    Que feliz estou se podo deixar un signo de interrogación na túa cabeza. O meu obxectivo é avisalo.
    Asegúrate de ter un plan B,

    söyledikleriniz cok mantikli bence.. size katiliyorum, buraya geldigime okadar pisman oldum ki.. gelecek olan arkadaslar buraya gelince anlayacaklar…….

    lavadora de minerais
    Participante

    burda is bulmak cok zor… mutlaka esinizin iyi isi olmasi gerekir hayat cok pahali…

    furdom
    Participante

    söyledikleriniz cok mantikli bence.. size katiliyorum, buraya geldigime okadar pisman oldum ki.. gelecek olan arkadaslar buraya gelince anlayacaklar…….

    Se te arrepintes de vir, por que non volves, amigo meu, atopei un traballo en canto vin, como é este traballo? A ninguén lle interesa Alemaña ou calquera outro país. Por suposto, ninguén sempre fermoso como Turquía, non podo cambiar a situación de Turquía, pero as circunstancias sempre levan á xente a outro partido. 

    KAZENIS
    Participante

    Entón, que debo facer e desistir de todo?

    lavadora de minerais
    Participante

    Se te arrepintes de vir, por que non volves, amigo meu, atopei un traballo en canto vin, como é este traballo? A ninguén lle interesa Alemaña ou calquera outro país. Por suposto, ninguén sempre fermoso como Turquía, non podo cambiar a situación de Turquía, pero as circunstancias sempre levan á xente a outro partido.  

    Se depende de min, volverei de inmediato Pero a miña muller está facendo ausbildung polo que temos que quedarnos .. Á hora de atopar un traballo, depende de onde vivas.

    lavadora de minerais
    Participante

    Entón, que debo facer e desistir de todo?

    hayatindan memnunsan neden vazgececeksinki…

    furdom
    Participante

    Se depende de min, volverei de inmediato Pero a miña muller está facendo ausbildung polo que temos que quedarnos .. Á hora de atopar un traballo, depende de onde vivas.

    Non relevante, vivo en Alemaña Oriental. A poboación estranxeira aquí é moi baixa en comparación con Alemaña Occidental. Hai menos oportunidades de traballo que Alemaña Occidental e hai máis hostilidade estranxeira. ¿Podes dicirme como é? Aquí vin a moita xente turca, e doulle dereito ao Estado alemán para os que non traballan. Meu amigo, se non atopas traballo, vai a traballar por 2,5 euro, vai traballar alí, se lles gusta o teu traballo, recollerano en vollzeit

    SIMURG
    Participante

    Se te arrepintes de vir, por que non volves, amigo meu, atopei un traballo en canto vin, como é este traballo? A ninguén lle interesa Alemaña ou calquera outro país. Por suposto, ninguén sempre fermoso como Turquía, non podo cambiar a situación de Turquía, pero as circunstancias sempre levan á xente a outro partido.  

    FUCHS amigo, estou de acordo contigo ata o final. O meu consello ao amigo IMPORT, que nos dá consellos de ouro, é que se comezas o teu matrimonio co plan B, xa te arrepentirás.
    Aquí son enfermeira, gaño moi ben nas condicións actuais. Está ben nas miñas condicións, pero nada me pode disuadir da miña muller.
    Pero a miña muller é moi preciosa e vou a todas partes cos ollos vendados. A maioría dos meus amigos aquí son así, ninguén é un amante de Alemaña.
    Pero é certo que é un país onde os que seguen diferentes plans poden estar infelices.

    KAZENIS
    Participante

    hayatindan memnunsan neden vazgececeksinki…

    Segundo o artigo escrito polo amigo, temos que renunciar a el .. !! Alemaña, sen mal traballo, sen vida, sen auga, sen auga. Grazas polos teus consellos, pero o que che vén ben é malo para min.
    Como resultado, amei e quero estar con quen amo .. Cada persoa quere vivir na súa terra, pero que farás cando non hai posibilidade?

    exaltado
    Participante

    ola stutgartli,

    Tocaches un tema moi bonito. Por suposto, hai algunhas excepcións aquí.
    Ama tespitin dogru… SAna katiliyorum.
    (Ou importaste coma min? ;D)
    Almanya´ya bir gelen pisman bir de gelemeyen…

Mostrando 15 respostas - 1 a 15 (108 en total)
  • Para responder a este tema Debes iniciar sesión.