Curso de exame de reunificación familiar alemán A1 en Istambul

> Foros > Cursos combinados xerais de alemán e alemán A1 > Curso de exame de reunificación familiar alemán A1 en Istambul

BENVIDOS AOS FOROS DE ALMANCAX. PODES ATOPAR TODA A INFORMACIÓN QUE BUSCAS SOBRE ALEMAÑA E A LINGUA ALEMÁ NOS NOSOS FOROS.
    MuhaíaeM
    Participante

    OS NOSOS ESTIMADOS MEMBROS E VISITANTES, COMO EQUIPO ALEMÁN, SERVÍMONOS POR ANOS EN ASUNTOS COMO VISA DE EDUCACIÓN ALEMÁN E ALEMÁN, PASAPORTE, EXAME A1, REUNIFICACIÓN FAMILIAR, EDUCACIÓN EN ALEMAÑA, O MÁIS PRINCIPIO, DIFERENTES. E ENVIounO Á SÚA RESPOSTA.

    QUERIDOS amigos, FIXERON A INVESTIGACIÓN SEGUNDO OS RESULTADOS A1 EXAMEN O 80% DO QUE EXAMEN A PRIMEIRA entrada en KAZANAMIYOR.Y a FIXERON A INVESTIGACIÓN SEGUNDO O RESULTADO EN TURQUÍA debidamente A1 EXAME PREPARADO POR CURSO NÚMERO DE DESGRAZAMENTE tres a cinco QUE DEĞİL.A1 PREPARACIÓN DO EXAME os nosos miles TENTA QUE OS CURSOS PARA UN AMIGO DESFORTUNAMENTE TRES CINCO MODELOS DE DISCURSIÓN SE EZBERLAN E ENVÍAN. NINGUÉN PODE OBTENER A RETRIBUCIÓN DO DIÑEIRO CONCEDIDO NO CURSO, O CURSO REMATA SEN APRENDER EN ALEMÁN. CURSOS QUE GARANTIZAN PARA SUPERAR EXAM A1 E PRODUCIR UNHA DIRECCIÓN.

    ESTE TIPO DE ACONTECEMENTOS VIVIU MÁIS EN TURQUÍA E PODES VER DECENES DE EXEMPLOS NOS NOSOS FOROS.

    Polo tanto, podes compartir os bos cursos alemáns que coñeces aquí.

    zilanxnumx
    Participante

    Ola. Información xeral para Alemaña. Gustaríame preguntar por Austria. Estarei contento se respondes. Estou feliz se respondes. Teño unha reunión familiar para Viena. Pasaron 13 meses. Estiveron investigando o primeiro matrimonio. do meu traballo na policía durante 7 meses. O fiscal parou a investigación en decembro. Fai preguntas, agarda, rexeitaremos, dixeron, pasaron 3 semanas, chegou calquera notificación, agora se esta policia ceba, se tal un conxunto non sería rexeitado, aínda esperamos por unha resposta, cres que estamos á espera dunha resposta.

Mostrando 1 resposta (1 total)
  • Para responder a este tema Debes iniciar sesión.