Traballar separadamente do cónxuxe

> Foros > Vida empresarial e laboral en Alemaña > Traballar separadamente do cónxuxe

BENVIDOS AOS FOROS DE ALMANCAX. PODES ATOPAR TODA A INFORMACIÓN QUE BUSCAS SOBRE ALEMAÑA E A LINGUA ALEMÁ NOS NOSOS FOROS.
    DERDEST35
    Participante

    Öncelikle herkese merhabalar. Yazımı okumadan önce sizden ricam lütfen önyargılarınızdan kendinizi arındırmanız ve beni lütfen kırmamanız, üzmemeniz…

    Primeiro de todo, a miña idade é moi nova e refuxieiime en Alemaña sen saber o que significa o asilo. Non obstante, gustaríame salientar que en ningún sentido non denigrei o noso país, difamouno nin sequera dixen unha frase en termos social-económico-políticos.

    Máis tarde, casei hai un mes. A miña solicitude de todos os amigos útiles e coñecedores que len o meu artigo é que me digan unha saída.
    A miña moza é alemá e está facendo ausbildung. Non quero vivir aquí, hai dúas rúas entre a nosa casa e a casa onde vive meu pai. Non traballa e xoga. Intenta explotarme e presioname psicolóxicamente. Dado que o meu marido tamén o coñecía, pensamos en mudarnos a outra cidade como decisión conxunta. Non obstante, o seu ausbildung impide isto. A miña pregunta é, se atopo traballo nunha cidade doutro estado, ¿necesito permiso para traballar alí desde calquera parte? Onde o compro se é necesario e permíteno? Se non se precisa permiso, será este un problema para a sesión no futuro? A miña muller virá alí cando remate o seu ausbildungu. Grazas por aforrar o seu precioso tempo por adiantado.

    fuk_xnumx
    Participante

    Teño que preguntarlle á oficina de estranxeiros, pero non creo que sexa un problema. pero escoitei que algunhas das persoas con estatus de nobre necesitan permiso antes de cambiar de cidade, non comprobei que sexa correcta.

    DERDEST35
    Participante

    Teño que preguntarlle á oficina de estranxeiros, pero non creo que sexa un problema. pero escoitei que algunhas das persoas con estatus de nobre necesitan permiso antes de cambiar de cidade, non comprobei que sexa correcta.

    Değerli yorumun için çok teşekkür ederim. Umarım bir sorun çıkarmazlar …

    sen corazón
    Participante

    Un saúdo, responderei directamente porque vou polo camiño que tomaches. Buscando aventuras sen demoras, non podes facer o que di. Non podo explicar os detalles, pero vai levar moito tempo. Eu dixen. Buscando aventuras como

    DERDEST35
    Participante

    Un saúdo, responderei directamente porque vou polo camiño que tomaches. Buscando aventuras sen demoras, non podes facer o que di. Non podo explicar os detalles, pero vai levar moito tempo. Eu dixen. Buscando aventuras como

    Ola, moitas grazas polo valioso comentario. O meu obxectivo non era buscar aventuras .. Todo o que quero é unha casa tranquila e un matrimonio feliz. Moitas grazas polo teu comentario.

Mostrando 4 respostas - 1 a 4 (4 en total)
  • Para responder a este tema Debes iniciar sesión.