Recomendación de aplicación para o permiso de conducir

BENVIDOS AOS FOROS DE ALMANCAX. PODES ATOPAR TODA A INFORMACIÓN QUE BUSCAS SOBRE ALEMAÑA E A LINGUA ALEMÁ NOS NOSOS FOROS.
    eupcy
    Participante

    Amigos, o CD de estudo e a aplicación da Fahrschule costaron 80 euros. O empregado dixo: "Tampouco eu merquei o noso". Podes recomendar unha aplicación que se poida descargar de Google Play? Tamén se pode pagar. Sempre que sexa algo decente. Que sexa turco. Estou buscando e non o atopo. Grazas

    amedxnumx
    Participante

    Teño unha Fahrschulcard, só podo aprobala, grazas a esta aplicación, conseguímola nunha semana sen ter que asistir ás clases.

    Fahrschüler – FAHRSCHULCARD

    Pero non todos poden obtelo, só os licenciatarios contratados poden obtelo, se non atopas un licenciado contratado, envíame un pm.

    kncin é
    Participante

    Meu amigo, se aínda estás buscando unha aplicación, temos unha, escribín sobre ela no foro, merquei o carné de conducir, pagueino por el, despois entregueino a outro amigo do foro para que fose non te desperdicies, creo que ese amigo volveu escribir, se queres, escríbeme por privado, enviareiche a información, non malgastes o teu diñeiro.

    muhendus
    Participante

    Meu amigo, se aínda estás buscando unha aplicación, temos unha, escribín sobre ela no foro, merquei o carné de conducir, pagueino por el, despois entregueino a outro amigo do foro para que fose non te desperdicies, creo que ese amigo volveu escribir, se queres, escríbeme por privado, enviareiche a información, non malgastes o teu diñeiro.

    Ola señor, se a aplicación do carné de conducir segue funcionando, pode compartir a súa información comigo?

    Moitas grazas que teñades un bo día. :)

    mártir
    Participante

    Grazas, que Deus axude aos que esperan o visado... Irmán Gemini, só pediron documentos entre eles que era cidadán alemán, non pediron soldo nin contrato de casa, a miña muller deu o que lle pedía e o visado chegou 13 días despois Se nada vai mal, o teu visado pode ser emitido en 10 días... Amigos, perdón, escribín no lugar equivocado, non podo borrar o que escribín tamén :-

    mtee07
    Participante

    Pasei o exame coa aplicación de Adac e conseguín a miña licenza.

    Sezaibal
    Participante

    Ola, alguén ten información sobre a aplicación de carné de conducir alemán? Agradeceríache que me axudara. Grazas de antemán.

Mostrando 6 respostas - 1 a 6 (6 en total)
  • Para responder a este tema Debes iniciar sesión.