Proceso de divorcio

BENVIDOS AOS FOROS DE ALMANCAX. PODES ATOPAR TODA A INFORMACIÓN QUE BUSCAS SOBRE ALEMAÑA E A LINGUA ALEMÁ NOS NOSOS FOROS.
    Emre 34
    Participante

    Ola amigos, encantaríame que aqueles que teñan experiencia co proceso de divorcio respondan as miñas preguntas.
    1- O meu cónxuxe é alemán e eu son cidadán turco En que país é máis rápido o proceso de divorcio?
    2-Que país me cansará menos economicamente?
    3-Digamos que me divorcio en Alemaña, neste contexto, a rechtsschutz cobre os gastos do divorcio?
    Grazas de antemán e que teñades un feliz e tranquilo día para todos..

    brn
    Participante

    Ola
    Öncelikle böyle bir konuya cevap veriyor olmam cok üzücü fakat maalesef …
    Almanya’da boşanabilmek  için avukata başvurduğunuzda yada mahkemeye dilekçeyle başvurduğunuzda ayrılık senesi (Trennunsjahr) Dedikleri süre başlıyor ve 1 yılın sonunda Dava görülmeye başlıyor. Tr de davayı açsanız karşı tarafa celp gidecek cevabı beklenecek itiraz süresi var o beklenecek mahkeme günü eşiniz mahkemeye gelmezse davaya yeni tarih verilecek falan falan… bana kalırsa 1 yıl bekleme süresine rağmen Almanya’da  boşanmak daha stressiz. Fakat anlaşmalı boşanma için geçerli değil tabii ki

    Se non estás traballando, o estado cobre os gastos. Busca un avogado, seguen todo

    Espero que sexa bo para ti

    Emre 34
    Participante

    cevap için tşkler.insanlar mutlu olmak hayatı paylaşmak ve birlikte bir gelecek kurmak için evleniyor, maalesef her ne kadar genellemek istemesemde Türkiye 'den gelen bizim gibi damat / gelinler Almanya' ya geldikten kısa süre sonra büyük sıkıntılar yaşamaya başlıyor. tabi bunun en büyük nedenlerinden biride maalesef Almanya'da doğmuş büyümüş eşler…
    Será un divorcio consensuado.Xa estamos separados, pero aínda non o denunciamos por ningures.Estou tentando recoller información sobre como solucionar este problema da mellor e máis breve maneira posible.

    sen corazón
    Participante

    Selamlar daha önce bu konu hakkında bu forumda çok konuşuldu.. Eski mesajları arastirirsaniz bilgi sahibi olursunuz.. Kanunda VS herhangi bir değişiklik olmadı..olumlu gelişme olarak almanyada boşandıktan sonra tr de avukat tutmanıza gerek yok boşanma sonucunu (boşandıktan sonra mahkemenin verdiği evrak değil)  üst mahkemeden apostille mühürlü olması lazım türkçe tercumesi ile konsoloslukta nüfustan dusurebiliyorsunuz… Çünkü almanyada bosansaniz bile tr de evli gözüküyorsun uz… Örnek ben 2017 de almanyada boşandim bu ay sonu konsoloslukta terminim var nüfustan yeni düşüreceğim bu zamana kadar vakit bulamadığım için… Diğer arkadaşlara bilgi mahiyetinde olsun diye yazıyorum.. Apostille mühür lu mahkeme kararı 15 eur0..tercumesi 200-250 euro arası konsoloslukta tastik ettirme bedeli 18 euro bu maliyetlerde karşınıza çıkacak bilginiz olsun saygılar..

    Emre 34
    Participante

    Grazas sen corazón, información útil.

    Ohne ideal
    Participante

    O noso amigo fixo exactamente as preguntas que eu faría.
    Estou na mesma situación. Actualmente teño un permiso de residencia de 1 ano independentemente do meu cónxuxe. Ademais de Auslanderbehörde, ningunha autoridade sabe actualmente que somos un getrennt. Levamos 7 meses getrennt. Aínda non presentamos nada como unha solicitude de divorcio. Podo ir a Turquía coa miña residencia independente, obter un poder da miña muller, divorciarme alí mesmo e entrar de novo en Alemaña sen ningún problema? O noso será un divorcio consensuado, non hai baixada. Polo que oín, en Alemaña, ambos podemos divorciarnos ao instante cun avogado. É verdade?

    fuk_xnumx
    Participante

    Agora, queres divorciarte en Turquía ou Alemaña? Decídeo primeiro e despois falaremos contigo.

    O noso amigo fixo exactamente as preguntas que eu faría.
    Estou na mesma situación. Actualmente teño un permiso de residencia de 1 ano independentemente do meu cónxuxe. Ademais de Auslanderbehörde, ningunha autoridade sabe actualmente que somos un getrennt. Levamos 7 meses getrennt. Aínda non presentamos nada como unha solicitude de divorcio. Podo ir a Turquía coa miña residencia independente, obter un poder da miña muller, divorciarme alí mesmo e entrar de novo en Alemaña sen ningún problema? O noso será un divorcio consensuado, non hai baixada. Polo que oín, en Alemaña, ambos podemos divorciarnos ao instante cun avogado. É verdade?

    Ohne ideal
    Participante

    Agora, queres divorciarte en Turquía ou Alemaña? Decídeo primeiro e despois falaremos contigo.

    En Alemaña.

    fuk_xnumx
    Participante

    É bastante caro en Alemaña, pero se te divorcias, custa 9-10 mil TL, podes liquidalo sen sequera ir a TR, se hai un acordo co teu cónxuxe.

Mostrando 8 respostas - 1 a 8 (8 en total)
  • Para responder a este tema Debes iniciar sesión.