Divorcieime.

BENVIDOS AOS FOROS DE ALMANCAX. PODES ATOPAR TODA A INFORMACIÓN QUE BUSCAS SOBRE ALEMAÑA E A LINGUA ALEMÁ NOS NOSOS FOROS.
    Ohne ideal
    Participante

    Ola amigos. Tiven o foro bastante ocupado no pasado. O meu cónxuxe é cidadán alemán e eu son turco. Saín da casa despois de vivir baixo o mesmo teito durante 5 anos e 9 meses. Viví noutro lugar durante 1 ano e divorcieime en Turquía. Entón introducín o divorcio en Alemaña cunha tradución certificada ao alemán do certificado de divorcio. Entón, agora estou oficialmente divorciado. Cando deixei a miña muller, a miña muller enviou unha carta á oficina de estranxeiros, dicindo que non quería que vivise en Alemaña, que quería que me mandasen de volta a Turquía, que casei con ela para Alemaña e escribiu un escrito. moitas mentiras ao meu oficial. Acababa de solicitar a tarxeta de residencia nese momento e non se tomaron esa carta en serio e déronme a miña tarxeta de residencia. Coa Fiktionabescheinigung de 6 meses, fixéronme esperar ata o último día dos 6 meses e déronme unha nova cita. Esta vez o prazo volveu ser antróxeno cun permiso de residencia de 1 ano independente do cónxuxe. Tiven esa sesión de 1 ano e ao final do 1 ano, chamáronme de novo e déronme unha sesión de 2 anos. Teño un prazo para obter a tarxeta de residencia o mes que vén. Agora a miña verdadeira pregunta é, podo entrar de novo en Alemaña sen problemas despois de ir unha semana a Turquía con esta tarxeta de residencia que me entregarán? A oficina de estranxeiros tivo moitos problemas comigo, así que se me ocorren cousas malas. A miña nova tarxeta de residencia non contén ningún elemento restritivo, non? Por exemplo, se este home vai a Turquía, nunca volverá? Podería ser posible tal cousa?

    sen corazón
    Participante

    Ola, estás divorciado, aínda non podemos desfacernos das túas preguntas alucinantes. :) Nin sequera sinto a necesidade de responder á túa pregunta. Espero que entendas a resposta. Teña unha viaxe segura con antelación. :)

Mostrando 1 resposta (1 total)
  • Para responder a este tema Debes iniciar sesión.