Axuda coa certificación de B1 Telc

BENVIDOS AOS FOROS DE ALMANCAX. PODES ATOPAR TODA A INFORMACIÓN QUE BUSCAS SOBRE ALEMAÑA E A LINGUA ALEMÁ NOS NOSOS FOROS.
    CIPET
    Participante

    Ola amigos,
    A finais de maio asistín ao exame bc telc. Hoxe, cando obtiven os resultados, Hören / Lesen chegou B1, Schreiben B1 pero Sprechen A1.
    Había unha señora polaca no exame de fala e unha profesora do curso. Cando preguntei aos que fixeron o exame anterior, que tipo de preguntas tiñan na sección de autointroducción, dixeron que tiñan de 3 a 5 preguntas.
    Eran preguntas de nivel b1, como plans despois do exame, tempo libre, etc. Continuei cunha puntuación de 2 sobre 100 no exame A95 que tomou o curso. Non tiven ningún problema co meu nivel e co meu traballo. estivo exposto a preto de 14 ou máis preguntas. Non creo que sexan de nivel b1. Transmitei o que vin na fotografía que temos diante no Teil 2 de acordo co b1 e xa que entrei só no exame, o segundo profesor acompañou eu na planificación no ano 3. Foi a mellor parte, pero cando a puntuación requirida para b1 era de 75 e superior, deume 74,0.
    Preguntei ao curso, dixeron que non para ver se as preguntas que me fixeron se mantiveron por escrito. Mostrei as puntuacións das outras seccións e expliquei a situación. Ofrecéronse volver a ingresar ao exame sen máis, pero gustaríame para opoñerse ao departamento de Mündliche.
    Se alguén ten coñecemento ou experiencia neste asunto, espero a súa axuda.

    Grazas.

    tugce_doerj é
    Participante

    Podes presentar unha queixa se cres que a persoa que realizou a proba foi deliberada cara a ti. Facer unha reclamación aos departamentos correspondentes. Tamén explicou a situación ao seu colexio e dixéronlle que renovase o exame. Agora aprobará o exame ou esperará a que finalice a queixa.

    CIPET
    Participante

    Ola todo,
    A nosa obxección chegou a un resultado despois de 4 semanas e informaron de que non houbo ningún erro nas puntuacións. Eu aínda fixen o seguinte exame para non deixar a calor e os resultados chegaron. Aprobei tomando B1 de todos os departamentos. Permítanme engadir unha nota aos amigos que non teñen coñecemento. Se aprobas o exame B2 e Política nun prazo de 1 anos a partir da data de entrada en Alemaña, podes obter a metade da taxa que pagaches polo curso.
    Pode obter a información necesaria no sitio web Bundesamt für Migration und Flüchtlinge.

    CIPET
    Participante

    Amigos, escribo para aqueles que teñan curiosidade pola continuación do proceso de transacción. Despois de anunciarse o segundo exame, a institución onde o fixen entrou no sistema Bundesamt für Migration und Flüchtlinge.
    Despois, despois dunha semana, o 1% do diñeiro que paguei polo curso devolveuse á miña conta. Desexo a todos moita comodidade.

    Ezggg
    Participante

    Ola, volverei a entrar en b1, pasei sen falar, quedeime doutros. Cales son as túas recomendacións 🙁

    lampard87
    Participante

    Ola, volverei a entrar en b1, pasei sen falar, quedeime doutros. Cales son as túas recomendacións 🙁

    Cando farás o exame? Vou facer o exame Telc B1 en agosto, e o máis difícil soa como o que fala. Xa llo pasaches. Para Schreiben, podes consultar os vídeos da canle chamada Yiğit Günal en Youtube. Compartiches certas frases de frases e con estas frases tes algo que escribir en cada carta ou mostra de correo electrónico.

Mostrando 5 respostas - 1 a 5 (5 en total)
  • Para responder a este tema Debes iniciar sesión.