Vivir separado por favor axuda..

BENVIDOS AOS FOROS DE ALMANCAX. PODES ATOPAR TODA A INFORMACIÓN QUE BUSCAS SOBRE ALEMAÑA E A LINGUA ALEMÁ NOS NOSOS FOROS.
    Baris 123
    Participante

    Ola. Vin a Alemaña en xullo de 2021 cunha visa de reagrupación familiar. Recibín a miña tarxeta de residencia en setembro. Impartiron unha sesión de 3 anos. Teño un grave conflito coa miña muller e ela saíu da súa propia casa. Hoxe tamén fun á casa. Pasaron 10-11 meses desde a sesión. Aínda non fun á escola de idiomas, pero teño vollzeit durante 10 meses e un contrato de traballo indefinido. Faime saber o incómodo que é para nós quedarnos en lugares separados. Grazas

    yenicerixnumx
    Participante

    Ola. Vin a Alemaña en xullo de 2021 cunha visa de reagrupación familiar. Recibín a miña tarxeta de residencia en setembro. Impartiron unha sesión de 3 anos. Teño un grave conflito coa miña muller e ela saíu da súa propia casa. Hoxe tamén fun á casa. Pasaron 10-11 meses desde a sesión. Aínda non fun á escola de idiomas, pero teño vollzeit durante 10 meses e un contrato de traballo indefinido. Faime saber o incómodo que é para nós quedarnos en lugares separados. Grazas

    Normalmente tes que permanecer casado durante 2 anos. Pero supoño que se tes un traballo indefinido, as cousas cambian. Oxalá responda un amigo que sabe. Pero existe a posibilidade de envialos de volta co que dixo a inspiración. Entón, se se queixa de ti só para molestarte, temo que te devolvan. Pero fai un acordo coa túa muller e cala durante 2 anos.

    Baris 123
    Participante

    El só di que se afasta de min. Non obstante, fixen o que dixo que cambiou moito. Non creo que se queixará. Pero comecei a ter cicatrices polo estrés porque a miña sesión se perdería.

    yenicerixnumx
    Participante

    Dime, atopei un artigo de lei.

    Permiso de residencia de cónxuxe (Eigenständiges Aufenthaltserlaubnis)
    • O permiso de residencia relacionado co matrimonio remata coa disolución do matrimonio. (En caso de residencia separada ou divorcio)
    • A residencia independente é posible despois de polo menos 3 anos de matrimonio legal. Este prazo cóntase desde o inicio da autorización de residencia.

    O permiso de residencia de cónxuxe concédese nos seguintes casos especiais (período de transición)
    • Traballar para o mesmo empresario durante 1 ano e poder prorrogar o contrato de traballo (mínimo 451 € posto de traballo asegurado).
    • Emerxencias (violencia doméstica documentada, etc.),
    • Ter un fillo de cidadanía alemá,
    • Falecemento do cónxuxe.

    No teu caso, tes un período de estudos de 10 meses. fodete un pouco máis os dentes. Despois de 1 ano, terá dereito a residencia independente.

    Conde de Monte Cristo
    Participante

    Todos temos os mesmos problemas, están deshumanizados, están a vivir oficialmente en Alemaña

    Baris 123
    Participante

    Dime, atopei un artigo de lei.

    Permiso de residencia de cónxuxe (Eigenständiges Aufenthaltserlaubnis)
    • O permiso de residencia relacionado co matrimonio remata coa disolución do matrimonio. (En caso de residencia separada ou divorcio)
    • A residencia independente é posible despois de polo menos 3 anos de matrimonio legal. Este prazo cóntase desde o inicio da autorización de residencia.

    O permiso de residencia de cónxuxe concédese nos seguintes casos especiais (período de transición)
    • Traballar para o mesmo empresario durante 1 ano e poder prorrogar o contrato de traballo (mínimo 451 € posto de traballo asegurado).
    • Emerxencias (violencia doméstica documentada, etc.),
    • Ter un fillo de cidadanía alemá,
    • Falecemento do cónxuxe.

    No teu caso, tes un período de estudos de 10 meses. fodete un pouco máis os dentes. Despois de 1 ano, terá dereito a residencia independente.

    Entón, non importa se estou noutro enderezo, queres dicir que se traballo 2 meses máis, podo obter un permiso de residencia independente?

    financiamento leowo
    Participante

    Ola. Vin a Alemaña en xullo de 2021 cunha visa de reagrupación familiar. Recibín a miña tarxeta de residencia en setembro. Impartiron unha sesión de 3 anos. Teño un grave conflito coa miña muller e ela saíu da súa propia casa. Hoxe tamén fun á casa. Pasaron 10-11 meses desde a sesión. Aínda non fun á escola de idiomas, pero teño vollzeit durante 10 meses e un contrato de traballo indefinido. Faime saber o incómodo que é para nós quedarnos en lugares separados. Grazas

    Para obter un permiso de residencia independente do teu cónxuxe, debes ter vivido xuntos na mesma casa durante 2 anos se o teu cónxuxe é cidadán alemán e durante 3 anos se é cidadán turco. Se te mudou a vivendas separadas antes de que expire este período, perderás o teu dereito de residencia aquí. Ter un traballo de Voll Zeit indefinido pode proporcionarche unha residencia independente despois de vivir na mesma casa durante 2 anos se o teu cónxuxe é cidadán alemán e 3 anos se é cidadán turco.

    sen corazón
    Participante

    Ola, todo parece estar na túa contra, a túa única preocupación é a axuda do Estado. Non continúes o teu traballo sen recibilo. O divorcio xa dura 2 iens en total. Se permaneces separado durante 1 ano, se o prazo é 1 ano, estarás aquí 2 anos máis. Basta con que non te quedes sen fogar.

Mostrando 7 respostas - 1 a 7 (7 en total)
  • Para responder a este tema Debes iniciar sesión.