Inmigración a Alemaña

BENVIDOS AOS FOROS DE ALMANCAX. PODES ATOPAR TODA A INFORMACIÓN QUE BUSCAS SOBRE ALEMAÑA E A LINGUA ALEMÁ NOS NOSOS FOROS.
    Filmproduct é
    Participante

    Hola amigos. Perdíeme se abrín por primeira vez o lugar incorrecto ou se abrín o tema incorrecto. Non son un tipo que escribe nos foros de internet e non teño moita información.

    Son estudante senior da Facultade de Comunicación do Departamento de Radio TV Cinema e a miña prometida vive en Alemaña. Cando remate a escola estou pensando en instalarme alí, pero dado que hai poucas persoas coñecedoras ao meu redor que me poidan axudar nestes temas, sentín a necesidade de escribir aquí.
    A1 medio cunha profesión propietario da empresa ter coñecemento de hazırım.alman a recibir educación de todo tipo esixirá A2 istiyorum.b usando o meu potencial cando cheguei alí que pode levar esperanza nos certificados necesarios para unha pozisyondayım.fakat reunión familiar Non sei que debo facer Que debo facer para muallakta.n despois del. pensando persoas son moi canso e eventos sobrepostos xa perturbado a miña psicoloxía.

    Turquía pasou por mor da ocupación de meu pai en varias cidades e por numerosos e variados traballos que ocupo e ocupo de ocupado oldum.tiyatro orixe son un ser humano, tamén realizo un filme documental sobre a experiencia de correspondentes que eu tiven. O último Kilis no último caso e convertinme no director de ambos produtores. Non podo compartilo porque a película está en fase de montaxe, espero ter a oportunidade de amosarllo no futuro.

    En canto ao tema principal, quero aproveitar o meu potencial en Alemaña para ser un bo home de familia para a miña muller e os meus fillos que nacerán, se Deus quere. Creo que terei que ter un bo traballo para conseguilo. Non é un problema, fago todo se é necesario, pero creo que virán os meus fillos.
    Fun a Alemaña 2013 veces en 3 e teño un pasaporte verde ata 2016. Decidimos casar co meu prometido e instalar o noso niño en Alemaña, pero como dixen, o resto está en suspenso. Non o sei, pero teño o maior nivel de ansiedade futura.

    Grazas por ler, esperando as túas respostas.

    aireidade
    Participante

    Para inmigrar a Alemaña, podes seguir os seguintes pasos:

    1. Investiga as leis de inmigración alemás e determina cal é o programa de inmigración axeitado para ti.
    2. Elaborar os documentos requiridos, podendo incluír pasaportes, documentos de identidade, estudos e historial laboral.
    3. Desenvolver as competencias lingüísticas necesarias para vivir e traballar en Alemaña. Podes asistir a cursos de alemán ou realizar formación en idiomas.
    4. Se queres atopar un traballo en Alemaña, busca oportunidades de traballo en Alemaña e solicita emprego. Ademais, considera se tes un diploma recoñecido na túa profesión.
    5. Solicita un visado para vivir en Alemaña. É posible que teñas que contactar co consulado ou a oficina de inmigración durante este proceso.
    6. Complete a súa solicitude de visado completando os documentos necesarios e siga o proceso.
    7. Despois de aprobar o teu visado, fai os teus arranxos de viaxe e prepárate para ir a Alemaña.
    8. Despois de chegar a Alemaña, rexistra a túa residencia e siga os trámites necesarios.
    9. Únete ás comunidades locais, mellora o teu idioma e conecta con novas persoas para integrar en Alemaña.
    10. Realizar as solicitudes necesarias de permiso de estancia ou residencia de longa duración e seguir o trámite correspondente.

    Ten en conta que o proceso de migración de cada individuo pode ser diferente e pode que necesites información detallada. Por este motivo, pode ser útil buscar apoio das autoridades oficiais de inmigración ou dos centros de asesoramento en Alemaña.

Mostrando 1 resposta (1 total)
  • Para responder a este tema Debes iniciar sesión.