Almanya’dan Türkiye’ye Kargo Hkk.

> Foros > Sección xeral sobre Alemaña e outros países europeos > Almanya’dan Türkiye’ye Kargo Hkk.

BENVIDOS AOS FOROS DE ALMANCAX. PODES ATOPAR TODA A INFORMACIÓN QUE BUSCAS SOBRE ALEMAÑA E A LINGUA ALEMÁ NOS NOSOS FOROS.
    Kılıçarslan
    Participante

    Ola amigos,

    Pola morte da miña avoa, tiven que vir a Turquía despois da solicitude da tarxeta de residencia. Deille ao meu cónxuxe un poder para recibir a tarxeta de residencia e, despois de recibir a tarxeta de residencia, enviouna con Deutsche Post o 18 de marzo. Non obstante, a carga aínda non chegou. Miro o número de seguimento e aparece no transporte no sistema PTT. Cando chamamos a Deutsche Post, afirma que a carga se enviou o 21.03.2019. Cres que hai posibilidade de perda de carga? Se vou ao consulado mañá, ¿podo solicitar a tarxeta de residencia perdida e obter un documento de viaxe temporal? Emiten este documento de viaxe o mesmo día? ¿Necesito traer algún outro documento? Grazas de antemán pola túa axuda.

    sen corazón
    Participante

    Enviei un paquete e tardei 35-40 días. Se non tiveses evitado o diñeiro nun asunto tan importante e o enviases a UPS express, chegaríache en 24 horas e eu traballei alí e sei o mesmo. Arma en avión. Mandan

    Kılıçarslan
    Participante

    Enviei un paquete e tardei 35-40 días. Se non tiveses evitado o diñeiro nun asunto tan importante e o enviases a UPS express, chegaríache en 24 horas e eu traballei alí e sei o mesmo. Arma en avión. Mandan

    Por desgraza díxenlle que o enviara por ups, pero cando o funcionario do Deutsche Post dixo que iría en 8 días, enviouno desde alí. Espero que a carga non teña posibilidades de perderse. 

    Nesibe de
    Participante

    Por desgraza díxenlle que o enviara por ups, pero cando o funcionario do Deutsche Post dixo que iría en 8 días, enviouno desde alí. Espero que a carga non teña posibilidades de perderse.

    Gustaríame poder esperar un pouco máis se realizas o reembolso, creo que nalgúns casos dixo 8 días, pero pode chegar a un máximo de 2 semanas. A miña muller envioume documentos e recibino en 13 días.

    Kılıçarslan
    Participante

    Gustaríame poder esperar un pouco máis se realizas o reembolso, creo que nalgúns casos dixo 8 días, pero pode chegar a un máximo de 2 semanas. A miña muller envioume documentos e recibino en 13 días.

    O envío chegou despois de 28 días :)

    o almanyafatih
    Participante

    Enviei e recibín carga 3 ou 4 veces. Xeralmente, os que veñen de Alemaña tardan de 1.5 a 2 semanas. 1 semana son de Turquía. Pódese ampliar segundo a cidade e as festas da outra parte.

    bivens
    Participante

    O transporte de carga de Alemaña a Turquía implica o envío de mercadorías entre os dous países. Varias empresas de loxística ofrecen servizos como transporte aéreo, marítimo e terrestre para facilitar o movemento de carga, garantindo unha entrega eficiente e o cumprimento da normativa aduaneira para o comercio internacional..

Mostrando 6 respostas - 1 a 6 (6 en total)
  • Para responder a este tema Debes iniciar sesión.