Vou de Alemaña aos Países Baixos

> Foros > Sección xeral sobre Alemaña e outros países europeos > Vou de Alemaña aos Países Baixos

BENVIDOS AOS FOROS DE ALMANCAX. PODES ATOPAR TODA A INFORMACIÓN QUE BUSCAS SOBRE ALEMAÑA E A LINGUA ALEMÁ NOS NOSOS FOROS.
    firarisevdamxnumx
    Participante

    Ola Almanx Forum
    Arkadaşlarim…

    Primeiro de todo, que a forza de traballo de todos se atope ..
    Estou orgulloso do meu Señor ..
    Non te preocupes pola pena ..
    Quero dicir algunhas palabras coa túa musaden.
    Grazas ..

    Cheguei a Alemaña en 2010 a través do matrimonio.
    A miña condición en Tr non era nin mala nin boa, estaba asado co meu propio aceite.
    en resumo
    O meu matrimonio desenvolveuse rapidamente ..
    Gelir gelmez kursa başladim az bucuk alt yapiya sahiptim.Okulda da,zorunlu yabanci dilim almancaydi.. dance:)
    Non era unha persoa que asistise moito ás clases ..

    que sabedoría cheguei a Alemaña ..

    Deixei 9 anos atrás este mes de marzo cun sabor doce. Estiven casado durante 3 anos. Non había neno, tiven sorte nesa escola. Vin o difícil que estaban loitando os meus amigos ao meu redor. fillo.
    Teño a miña sesión silenciosa ..
    Herhangibi bir sabikamda yok cok sukur..Bu zamana kadar hayatta kalabildim.Asil film şimdi başliyor :cryla: halayy:) halayy:)
    A miña curmá abriu un restaurante nos Países Baixos, ao principio era un pequeno restaurante ... máis precisamente, a familia corre coa súa muller e os seus curmáns.
    Ampliaron a tenda segundo a petición dos clientes ..
    E fálase do meu persoal de servizo, que fixen con gusto. Non me gusta loarme, pero fago o meu traballo limpo ..
    Agora, se acontece ao final deste ritual, estou a trasladarme de Alemaña aos Países Baixos
    Meu Señor sabe o máis fermoso de todos ..
    O que fai Mawlana é unha boa acción.

    Traballei durante 6 anos cun seguro completo. Unha das empresas líderes en Alemaña ..
    Refírome a fondo de xubilación ou algo así ..

    Só quería compartir isto ..
    Hai amigos de Alemaña aos Países Baixos. Gustaríame coñecer as súas experiencias ..
    Con amor..
    Grazas ..
    (Bilmem gereken birsey varsa bu konuda tecrube sahibi arkadaslardan dilegim..bunuda unutmaaa yapmayi…ihmal etme..onemli bildigi konulari paylasilmasini rica ediyorum)
    EyvAllah byby:)

    o almanyafatih
    Participante

    É irrelevante, pero a túa parella era turca ou alemá?

Mostrando 1 resposta (1 total)
  • Para responder a este tema Debes iniciar sesión.