que fai un graduado universitario en Alemaña?

> Foros > Vida empresarial e laboral en Alemaña > que fai un graduado universitario en Alemaña?

BENVIDOS AOS FOROS DE ALMANCAX. PODES ATOPAR TODA A INFORMACIÓN QUE BUSCAS SOBRE ALEMAÑA E A LINGUA ALEMÁ NOS NOSOS FOROS.
    oguzhansumerxnumx
    Participante

    Ola amigos, se a miña muller está embarazada de 2 meses, iremos a Alemaña despois de 3 meses e solicitaremos un visado a través do neno. ¿Levaránme os contratantes como graduado universitario? Ou sería útil para min facer unha profesión en traballos próximos á miña profesión, é dicir, finanzas de oficina, contabilidade, recursos humanos, etc., nestes cursos de formación profesional.

    yenicerixnumx
    Participante

    Ola amigos, se a miña muller está embarazada de 2 meses, iremos a Alemaña despois de 3 meses e solicitaremos un visado a través do neno. ¿Levaránme os contratantes como graduado universitario? Ou sería útil para min facer unha profesión en traballos próximos á miña profesión, é dicir, finanzas de oficina, contabilidade, recursos humanos, etc., nestes cursos de formación profesional.

    Saúdos

    Un diploma será útil, pero primeiro debes comprobar aquí se a túa profesión é relevante. Isto significa anerkenung en alemán Aínda que non estou moi seguro, creo que Alemaña non aceptará a escola e o departamento no que estudas. Para iso, debes ter anerkennung. Pero fai algunha investigación, quizais non haxa necesidade de anerkenung. aquí vai sitio https://www.anerkennung-in-deutschland.de/html/de/
    Tamén hai soporte para o idioma turco. A partir de aquí, podes comprender se hai unha profesión ou non e contactar coas autoridades competentes para asegurarte de que a túa escola e departamento son válidos en Alemaña.

    Non obstante, para atopar un traballo na súa especialidade, debería ter un bo dominio do alemán e incluso do alemán empresarial, especialmente das abreviaturas monetarias. Dado que é unha sección verbal, mira directamente a túa aprendizaxe de alemán neste momento. Ata entón, non importa onde traballei, só creo que podo traballar, este é un proceso difícil. Todos sufrimos estas dificultades, agás os que están preparados para traballar en Alemaña, por suposto. Por suposto, podes facer as profesións que mencionaches aquí, pero a duración da profesión é de 2 anos a menor é de 3 anos.

    selametle

Mostrando 1 resposta (1 total)
  • Para responder a este tema Debes iniciar sesión.