Divorcio e residencia en Alemaña

> Foros > Sección xeral sobre Alemaña e outros países europeos > Divorcio e residencia en Alemaña

BENVIDOS AOS FOROS DE ALMANCAX. PODES ATOPAR TODA A INFORMACIÓN QUE BUSCAS SOBRE ALEMAÑA E A LINGUA ALEMÁ NOS NOSOS FOROS.
    phoneman
    Participante

    Ola todo,

    A miña muller é cidadá turca de alemán. Levamos 9 anos casados ​​e temos dous fillos con dobre cidadanía. Turquía chegou a TR 2 anos e vivimos despois de casar coa miña muller. Decidimos instalarnos en Alemaña hai 7 anos e instalámonos. Fixen unha reunión familiar polo Neno. Teño sesión ata novembro de 1.5. Rematei aquí o nivel B2018 alemán e o Jobcenter enviarame a cursos B1 e C2 debido á miña profesión. A miña muller está a traballar e non dependemos de I + D. Pero queremos divorciarnos porque non podemos entendernos. Será un divorcio negociado. Pero non traballo en ningún traballo, son técnico de máquinas e non podo atopar un traballo antes de facer un nivel de alemán ou avanzado. e cando queremos divorciarnos, o I + D dará descanso á miña casa, etc. Pero será este un problema para a miña sesión? Novembro de 1 é o último día. Se creo un problema cando me sinto e me devolven, será un gran problema para a nosa familia porque vivimos para os nosos fillos. :) . Alguén que teña coñecemento pode iluminarme? Que podemos facer? Durante o apoio á formación deste Centro de Emprego, traballarei todo o día e non terei unha profesión na que poida pagar o meu seguro. ¿É un problema para a sesión?

    fuk_xnumx
    Participante

    Non hai devolución porque tes fillos, non te preocupes, está ben.

    phoneman
    Participante

    Moitas grazas pola resposta,

    Quizais axude aos amigos que están na miña situación,

    Aprendemos o asunto en consulta co avogado.

    El dixo que se normalmente solicitaba a Alemaña a través da miña muller, tiñamos que estar casados ​​aquí durante 3 anos, tiven que traballar no mesmo lugar de traballo durante polo menos 1 ano como seguro e, dese xeito, podería divorciarme sen ningún problema durante a miña residencia.

    Pero dixo que desde que cheguei aquí coa reunificación familiar sobre os nenos, podía presentar unha demanda e divorciarme sempre que quixese, independentemente do tempo de residencia. Digo que o 100% dos que veñen despois dunha reunión familiar a través dos fillos, non hai absolutamente ningún problema e dixeron que hoxe divorciares despois de 3 meses.

    este é un breve resumo :)

Mostrando 2 respostas - 1 a 2 (2 en total)
  • Para responder a este tema Debes iniciar sesión.