Curso alemán sobre ILM eo Goethe Institute

> Foros > Cursos combinados xerais de alemán e alemán A1 > Curso alemán sobre ILM eo Goethe Institute

BENVIDOS AOS FOROS DE ALMANCAX. PODES ATOPAR TODA A INFORMACIÓN QUE BUSCAS SOBRE ALEMAÑA E A LINGUA ALEMÁ NOS NOSOS FOROS.
    gurú
    Participante

    Ola amigos,

    Busquei no foro, pero o único que puiden atopar sobre os cursos en Estambul foi netalmanca.com.

    Buscamos un curso de alemán a1 en estambul para a miña muller. Cando chamei ao instituto goethe, dixeron que eran o centro de exames do centro de idiomas de Istambul. Pero moitos centros de cursos en internet din que están incluídos no exame. Obviamente hai bandidos neste negocio.

    Temos que peneirar porque non hai cursos de fin de semana
    Hai alguén satisfeito co centro de idiomas de Istambul?

    teşekkürler

    fuk_xnumx
    Participante

    Hai moitas institucións correctas que dan conferencias agora, pero a institución que fai o exame é 4 goethe, telch, osd e tesdaf. A institución que realiza exames, é dicir, prepara os traballos do exame, é un destes 4 cursos porque só en Alemaña acepta os diplomas extraídos destes 4 nomes como válidos, se tes tempo para facer o teu traballo, ben autoestudo ou vai aos lugares que imparten clases para o exame a1, pero só a1 non será alemán xeral.

    gurú
    Participante

    a miña muller rematou a súa segunda semana no centro de idiomas de Estambul e agora está moi satisfeita. Entón, se hai xente que quere ir, podo recomendar Bakırköy.

    netalman por
    Participante

    HANIM HANIM ASIYE, PERO AÍNDA BUSCAS CURSOS E OBTÉN INFORMACIÓN!

    gurú
    Participante

    señora asiye que non entenden? Comedia ou comedia seria

    netalman por
    Participante

    :) :) :)

    gurú
    Participante

    Cres que aprendiches algo agora? Non teño traballo, inscribinme no curso, pero estou tratando contigo.
    işte bu kadarsınız. gelmiş saçma sapan laflar ediyorsunuz. allahtan ismim asiye değil çünkü adımı burda kullansanız daha kotu seyler yazabilirdim!

Mostrando 6 respostas - 1 a 6 (6 en total)
  • Para responder a este tema Debes iniciar sesión.