sitio de chat alemán

BENVIDOS AOS FOROS DE ALMANCAX. PODES ATOPAR TODA A INFORMACIÓN QUE BUSCAS SOBRE ALEMAÑA E A LINGUA ALEMÁ NOS NOSOS FOROS.
    Tutay
    Participante

    ou entrei pero ninguén me fala :-
     
    Supoño que dixeron de que fala; Dama foi divertida cando charlou nun idioma que a xente non coñece ... Eu morrín de risa. ;D ;D

    yazyagmuruxnumx
    Participante

    Entón chegarás ao seu nivel con moitos turcos, co paso do tempo iremos aprendendo falando ou escribindo.

    Tutay
    Participante

     
      Tes razón, pero falan tanto que renuncio á miña esperanza. Estas sesións de aprendizaxe de alemán durarán algúns meses. :-
      Basta, quero falar. ;D

    o demo21
    Participante

     
      Tes razón, pero falan tanto que renuncio á miña esperanza. Estas sesións de aprendizaxe de alemán durarán algúns meses. :-
      Basta, quero falar. ;D

    Si, tamén quero falar así, como se loitas así
    Quero eliminar todo o meu estrés agora
    boleeeeeeeeeeeeee
    ich bin diaño
    boööööööööö
    666
    Felan  ;D
    entón ich bin ein türke
    Xuro que se puidésemos falar diso, sempre gardo no meu corazón dicir moito. :)

    yazyagmuruxnumx
    Participante

    ugur insallah olur kardesim kafani takma

    Tutay
    Participante

    the devil du bist sehr komisch. ;D ;D

    ich auch…
      Aprenderei alemán, así que conversarei durante 2 días coma se estivese a recaer na nación ..
    que a xente vexa como chatear ... e volverei a todos a carpmisa ;D ;D

    yazyagmuruxnumx
    Participante

    Turkan Pareces unha rapaza decidida, estou seguro de que o farás. Estou seguro de que vai picar neste alemán, irmán.

    aybastili ekrem
    Participante

    Creo que podemos resolver este idioma co permiso de Alá. Se podemos dedicarnos un pouco máis a este sitio e engadir algo de nós a este sitio, por que non falar coma eles. Que nos falta deles?

    Nazira
    Participante

    :)

    Tutay
    Participante

    ya ich möchte bisey sagen: D todos nesta ligazón falan alemán diferente ..
      Cogu isvicreden?  zaten yarim yamalak biliyorum.. ;D

      Decidín que este lugar non é para min ;D ;D

    aybastili ekrem
    Participante

    turkan Non sei que problemas confundiron a túa mente. Creo que o que escribimos aquí o seguen os administradores do sitio. Se hai un erro, os que o saben xa o están corrixindo.
    ?

    Tutay
    Participante

    Que te equivocaches ..
    Xa sabes, Yazyaguru deu unha ligazón ao comezo deste tema?
    Falo del, non está relacionado co sitio.
                                            Kein problema está ben.  ;)

    aybastili ekrem
    Participante

    entschuldigung Sie bitte! :-[

    Tutay
    Participante

    Das ist Egal! ;)

    yazyagmuruxnumx
    Participante

    Turkan ten razón, pero os suízos usan un idioma que provén do alemán satinado, polo que todos falan alemán. Responderanche. Simplemente tenta falar alemán con eles alemán. Ok. para o apuntado abundante e familiarizado con esa lingua remotamente, o meu irmán é unha persoa. dúas linguas significan unha existencia completamente diferente  ;D

Mostrando 15 respostas - 1 a 15 (46 en total)
  • Para responder a este tema Debes iniciar sesión.