Experiencias dos participantes alemáns de consolidación familiar A1

> Foros > Compartindo sobre o exame A1 alemán, A2, B1, KPDS alemán, KPSS e outros exames alemáns. > Experiencias dos participantes alemáns de consolidación familiar A1

BENVIDOS AOS FOROS DE ALMANCAX. PODES ATOPAR TODA A INFORMACIÓN QUE BUSCAS SOBRE ALEMAÑA E A LINGUA ALEMÁ NOS NOSOS FOROS.
    mavigece
    Participante

    Ola amigos

    Ensino aos estudantes que teñen que facer o exame a1 para a reunificación familiar a fin de semana. e pregunteime antes do exame a1
    Alguén entra e lembra as preguntas ou os temas? Quero axudar máis aos meus alumnos ..
    Moitas grazas de antemán…
    amigos aquí, compartamos as nosas experiencias despois do exame e do exame.

    o ceo
    Participante

    Ola, noite azul, estou preparando estudantes para este exame, estou a buscar a mesma pregunta e as preguntas que aprendín ata agora son feitas no libro chamado start 1, hören (richtig oder falsch), sprechen e distribúense as tarxetas a grupos de 3-4 persoas e pídeselles que falen deles. Se teño máis información ou se o tes, imos compartilo, veña fácil

    mavigece
    Participante

    Grazas, teño cintas e preguntas sobre o tema do odio, se queres, podo enviarche o casete e o folleto. Por suposto, hai algo que sabes moi ben, que os horarios dos exames cambian en determinados períodos. pero aínda así, este folleto e cinta poden guialo ao profesor. Podes preparar aos alumnos facendo diferentes preguntas do mesmo xeito.

    mel _-_ mes
    Participante

    Ola, fixen o exame o 31 de outubro e aprobouno. Vostede fai unha pregunta sobre el e el enviaralle unha pregunta, entón se lle pregunta sobre outra tarxeta, eu cvp segundo el, entón hai beneficios de novo. Estado

    mavigece
    Participante

    Ola Mel_ay, moitas grazas por compartir. Espero que aprobou o exame. E ten razón, por desgraza é unha situación moi difícil.
    Grazas de novo por compartir…

    boto de menos
    Participante

    slm Non atopei este libro de inicio 1, onde podo conseguilo, estoume preparando para este exame e estou nunha situación moi difícil.

    virtude_52
    Participante

    amigos, estoume preparando, pero teño que traballar todo o que poidamos, pero non nos asustemos demasiado e temos que facelo todo o tempo.

    ((^ SeMa ^))
    Participante

    amigos, farei o exame mañá :(() :(:(:(

    seiblossstill
    Participante

    amigos, farei o exame mañá :(() :(:(:(

    meu amigo 1. por que non preguntaches ata esta hora que queda mañá aquí
                  2. que queres aprender sobre o exame
    axudámosche a preguntar cal é o exemplo que queres

    ((^ SeMa ^))
    Participante

    De feito, sei o que me presentará no exame, pero souben que os profesores que quero aprender están a axudar no exame ou a razón pola que o preguntei é porque só axudan aos estudantes, por iso :(

    seiblossstill
    Participante

    De feito, sei o que me presentará no exame, pero souben que os profesores que quero aprender están a axudar no exame ou a razón pola que o preguntei é porque só axudan aos estudantes, por iso :(

    meu amigo, non vin que axudaran a ninguén, a primeira parte do exame, é dicir, haen lesen schreiben, quédame moito tempo para un total de 65 minutos. Non explican o tema da carta en turco, déixame contalo tamén.

    cetin03
    Participante

    Acabo de comezar o curso, acabo de comezar o curso, as preguntas son certas materias, os profesores están dando clases segundo un deles.

    barmeno
    Participante

    Ola, son Mbarmeno de Hatay. Levo 2 meses preparándome e o curso está a piques de rematar. Teño problemas para conseguir a data do exame. Chámaos despois do 7 de xaneiro. Ademais, un amigo preguntoume cal era o contido do exame. é. É a mesma mostra de exame que a de Goethe. O enderezo que vou dar é exactamente o mesmo, as preguntas, por suposto, son diferentes. Periódicamente, pero o sistema de exames e os formatos de preguntas son todos iguais. Goethe non pode ir máis aló disto. Tranquilo. , esta mostra do exame pode ser a túa guía. Fai clic na sección do exame de reunión familiar en www.almanyagocyasasi.com ou ( http://www.goethe.de/lrn/prj/pba/sd1/mat/deindex.htm.  ) Escribe isto directamente e recibirás unha mostra do exame. Espero que este enderezo axude a todos os meus amigos que o necesiten. Ah, e antes de que me esqueza, podes mercar o libro A1 de Goethe desde alí, hai unha librería alemá a só 20 metros de distancia. do instituto.Pregúntalle ao funcionario do departamento de información do instituto, deseguido describirá mañá, está moi preto. .moita sorte a tod@s. Se alguén ten información nova que a comparta...!!!

    barmeno
    Participante

    https://www.goethe.de/lrn/prj/pba/sd1/mat/deindex.htm  Cando se abra esta páxina, fai clic en Modelsatz, o exemplo exacto das 4 seccións do exame está aí por...

    serrador06
    Participante

    Amigos, hoxe fixen o exame de Inicio 1. aprobeino con 98 puntos. Non é un exame ao que ter medo. Basta buscar os documentos e estudar para as cousas necesarias. Moita sorte a todos...

    seiblossstill
    Participante

    Amigos, hoxe fixen o exame de Inicio 1. aprobeino con 98 puntos. Non é un exame ao que ter medo. Basta buscar os documentos e estudar para as cousas necesarias. Moita sorte a todos...

    parabéns amigo, bravoo, conseguiches unha gran puntuación.

Mostrando 15 respostas - 1 a 15 (3,074 en total)
  • Para responder a este tema Debes iniciar sesión.