Xa pasaron 5 meses e medio. A miña filla non tiña un prazo

BENVIDOS AOS FOROS DE ALMANCAX. PODES ATOPAR TODA A INFORMACIÓN QUE BUSCAS SOBRE ALEMAÑA E A LINGUA ALEMÁ NOS NOSOS FOROS.
    kaank06
    Participante

    Quería traer comigo á miña filla, que vive en Ankara, agora ten 17 anos e en dous meses terá 18.
    Non sei como proceder
    Hai 5 meses e medio que non recibín un prazo para a miña filla do consulado de Ankara de Familiennachzug. Dous meses despois, a miña filla cumprirá 18 anos e aínda non hai noticias.Escribín dúas veces finanzas a Ausländerbehörde onde vivo, onte pedíronme que copiase o pasaporte da miña filla.
    debo gardar a miña filla
    É importante a nosa data de solicitude ou preocúpame o prazo que darán pola miña idade, que debo facer?
    Alguén que coñeza realmente este problema pode responder?

    kaank06
    Participante

    Quería traer comigo á miña filla, que vive en Ankara, agora ten 17 anos e en dous meses terá 18.
    Non sei como proceder
    Hai 5 meses e medio que non recibín un prazo para a miña filla do consulado de Ankara de Familiennachzug. Dous meses despois, a miña filla cumprirá 18 anos e aínda non hai noticias.Escribín dúas veces finanzas a Ausländerbehörde onde vivo, onte pedíronme que copiase o pasaporte da miña filla.
    debo gardar a miña filla
    É importante a nosa data de solicitude ou preocúpame o prazo que darán pola miña idade, que debo facer?
    Alguén que coñeza realmente este problema pode responder?

    Alguén ten información sobre o tema?

Mostrando 1 resposta (1 total)
  • Para responder a este tema Debes iniciar sesión.