Cancelación de 3 ano en lugar de 1 anos

BENVIDOS AOS FOROS DE ALMANCAX. PODES ATOPAR TODA A INFORMACIÓN QUE BUSCAS SOBRE ALEMAÑA E A LINGUA ALEMÁ NOS NOSOS FOROS.
    Ohne ideal
    Participante

    Xa cho dixen antes. Despois de vivir 6 anos coa miña muller en Alemaña, marchei da casa. Ampliei a sesión coa miña muller 12 días antes de saír da casa, aínda que tiñan todo o que querían de min, aínda me deron 3 anos de residencia. Saín de casa, a miña muller escribiu unha carta á oficina de estranxeiros, escribiu que me casei para Alemaña... En fin, non me daban a tarxeta de residencia, facían investigación. Fun ao avogado 10 días antes do vencemento do fiktionsbescheinugun que me deron, o avogado dixo que se ocuparía del por 1.500 euros. Comecei a esperar con coraxe ata o último día. Nos últimos 2 días déronme un prazo e volveron pedirme unha foto. Inmediatamente entendín que a sesión de 3 anos está cancelada e agora darán unha nova sesión independente do cónxuxe. Foi así. Tiven unha sesión independente de 1 ano.
    A miña pregunta é, prorrogarase 1 ano máis ao final deste 1 ano? Cando o conseguirei indefinidamente? Ou podo obter a cidadanía alemá?

    Conde de Monte Cristo
    Participante

    Salváchesme 1 ano irmán, espero que algún día serei libre coma ti. Non hai día en que non me amenen nin me insulten.

    Nesibe de
    Participante

    Creo que te atopaches cun oficial molesto, por iso. Se non, como resultado das súas accións ridículas, quitan algo que mereces e substitúeno por outra cousa. Estraño…

Mostrando 2 respostas - 1 a 2 (2 en total)
  • Para responder a este tema Debes iniciar sesión.